Nestea llança "Hi ha estiu. Hi ha Nestea", la seva nova campanya per a aquest estiu, una proposta que recull alguns dels tòpics més reconeixibles de l'estiu, barrejant els codis visuals característics de les xarxes socials amb un to despreocupat i proper.
La nova campanya de Nestea torna a comptar amb la participació del 'streamer' AuronPlay, i a tot això acompanyat per una nova versió, més ballable, de la banda sonora que la marca de te fred va llançar a començaments d'any.
Segons un estudi recent de la consultora Kantar, Nestea es posiciona com la marca favorita dels espanyols dins del segment dels refrescos de te. L'estudi, centrat en l'anàlisi del comportament del consumidor, destaca aquest lideratge tant en notorietat com en preferència de marca.
La campanya pot veure's a nivell nacional a través de plataformes de televisió connectada i cinemes, a més de mitjans digitals i dels perfils de xarxes socials de Nestea a Espanya. Es reforça, a més, amb accions en exteriors i en punts de venda.
Nestea va arribar a Espanya el 1993 i en l'actualitat es troba disponible en bars, restaurants i supermercats a tot el territori en els sabors de Nestea Limón, Nestea Limón sense Sucre, Nestea Té Verde Maracuyá, Nestea Mango-Piña i Nestea Melocotón en els formats de llauna de 33cl, ampolla PET de 0,5 i 1,5L, i ampolla de vidre de 33 cl.