Logo Banc Sabadell Economia
 

L'Associació Espanyola per a l'Estudi de la Menopausa constata que només el 16,7% de les dones reben algun tractament per a les molèsties més habituals, com la irritabilitat, les sufocacions, les suors, l'insomni i la sequedat vaginal. Actualment, tot i que la gran majoria de dones afirma que sent una o diverses de les molèsties vinculades a la menopausa, només aquest petit percentatge de les dones rep algun tractament. Tot i això, la companyia referent en benestar i salut de la dona madura Domma ha demostrat que 9 de cada 10 dones podrien eliminar els símptomes més molestos de la menopausa amb el tractament adequat.

 Aquesta empresa emergent ha dissenyat quatre productes específics per evitar aquestes molèsties, entre els quals hi ha una combinació de superaliments, un preparat per elaborar infusions relaxants, un sèrum íntim hidratant i un roll-on d'aromateràpia. A més, brinda a cada dona un suport individualitzat, per acompanyar-les i identificar el tractament més adequat per a cadascuna. 

03 EquilibrioDOMMA
03 EquilibrioDOMMA

El 93% de les clientes enquestades per Domma afirmen que des del primer mes han aconseguit millorar significativament els símptomes més característics associats a aquesta etapa, com la irritabilitat, les sufocacions, les suors, l'insomni i la sequedat vaginal, i millorar així el seu benestar. Per reduir-los al màxim, és imprescindible ser constants en el tractament i seguir-lo durant un mínim de tres mesos, per absorbir tots els nutrients i maximitzar els beneficis dels productes. Els productes de Domma són 100% naturals i estan lliures d'hormones i químics. Han estat formulats per un equip d'especialistes amb l'objectiu de pal·liar la simptomatologia física i emocional fruit del desajust hormonal de la menopausa i facilitar-ne així la transició menopàusica. 

Qui són?

DOMMA és una start-up catalana fundada per Mireia Roca i Cristina Martínez el 2021 que neix amb el propòsit de positivar la maduresa femenina i enderrocar els tabús associats a aquesta etapa. La companyia cerca posicionar-se com el referent en el benestar i la salut per a la dona madura. Per això, DOMMA concentra els seus esforços a visibilitzar la menopausa a través d'un enfocament activista i integratiu i acompanya i recolza les dones que es troben en aquest procés perquè puguin viure de manera plena i saludable. Amb aquest objectiu, ha creat un pla holístic i personalitzat mitjançant l'establiment de sinèrgies entre els productes naturals de base científica, elaborats per la pròpia companyia, i l'acompanyament professional i individualitzat a cada dona.

Per la seva banda, Mireia Roca es va formar en Direcció d'Empreses per ESADE i Màrqueting a la University of Southern California. Aporta una sòlida experiència en creació de marques, a part de la seva experiència emprenedora a Incapto on va liderar la creació d'una marca des de zero. Anteriorment, va iniciar la seva carrera en màrqueting a les multinacionals Danone i Puig (Carolina Herrera, Valentino i Nina Ricci). Pel que fa a la Cristina Martínez, certifica més de 16 anys d'experiència al món digital i emprenedoria, va iniciar la seva trajectòria al món digital a Grupo Intercom (Softonic, Infojobs…). Amb 23 anys va fundar la seva pròpia consultoria digital, que va dirigir fins el 2020, treballant en centenars de projectes digitals amb clients de diferents sectors. En paral·lel, ha fundat i participat en el llançament de diverses startups: elpelotazo, playgiga (venuda a Facebook per 70M€).

Actualment, DOMMA compta amb una xifra consolidada de més de 1.500 clientes. Atès el creixement actual, la companyia barcelonina preveu facturar més d'un milió d'euros el 2023. Entre els seus plans futurs per al seu segon any d'activitat, es troba desenvolupar i incrementar el portfoli de productes i serveis , per oferir una diversitat d'opcions més gran a les dones i convertir-se en la companyia referent en el benestar i la salut de la dona madura.