El grup Codorniu Raventós ha generat 233,5 milions d'ingressos el 2015, cosa que suposa un augment del 7% de la facturació global gràcies a la aposta estratègica per les marques clau i vins d'alta gamma durant l'exercici 2014-2015. Mentre que el grup Freixenet es troba immers en una profunda crisi d'accionariat de les tres famílies propietàries, el director general de Codorniu, Xavier Pagés, s'ha volgut congratular dels resultats del grup, assegurant que "aquest és l'any de la recuperació del mercat i hem constatat una gran acceptació de les innovacions desenvolupades durant l'últim any i de la nostra aposta per la qualitat". 

Més concretament, Codorníu, que s'autodefineix com la companyia més antiga d'Espanya i la número 17 del món, ha crescut també un 16% dins el mercat internacional, abarcant un 52% de les vendes totals de la companyia. El seu mercat ha crescut significativament en la següent cartera de regions: un 14% a Europa, un 7% als Estats Units, un 54% a Àsia i un 27% a Llatinoamèrica.  

Codorníu no ha volgut associar mai la marca a cap valor polític ja que el seu objectiu final sempre ha estat persuadir el consumidor de la qualitat del producte. I això l'ha beneficiat a Espanya, un mercat on a més de representar el 48% de les vendes totals del grup, ha crescut un 3%. En aquest sentit, la multinacional de cava català manté la posició de líder empresarial en l'elaboració de vins i caves de qualitat a Espanya, i ha assolit un 8,3% de la quota de mercat de valor. A tall de comparació, Freixenet ha reduït un 5,5% el volum de vendes fins trobar-se sota mínims històrics amb 501 milions dins el conjunt d'Espanya durant el 2015.

Estratègia de present i de futur 

Codorníu vol aprofitar el bon moment que viu per impulsar l'estratègia de construcció i posicionament de marca, amb la qual cosa durant l'exercici 2014-2015 ha invertit 6 milions més d'euros addicionals en recursos d'innovació de producte i en implantació de tecnologia avançada per millorar la productivitat, com també la plantilla de ventes internacional i marketing, millorar les instal·lacions i la gestió medioambiental. Per tot plegat, Pagés ha assegurat que "com a companyia, tenim la previsió optimista de seguir amb aquesta tendència positiva durant el pròxim exercici".