Almah parfums 1948, marca de Barcelona, i experta en fragàncies nínxol, ha creat juntament amb La bodega del Priorat, Clos de l'Obac, dos perfums inspirats en dos dels seus Best Sellers: Obac, vi negre i vaixell insígnia del celler i Kyrie, vi blanc, un dels seus vins d'edició limitada.
Guillem Pastrana, fill de Carlos Pastrana i Mariona Jarque i segona generación del Celler Clos de l'Obac, és amant de l'exclusivitat i el diseño basat en una austeritat perfecta i única. Jordi Magrans, fill de Jaume Magrans, és la quarta generació d'un negoci que va començar a 1948 amb el seu besavi, especialista en herbaterapia, plantació, cultiu, cura i extracció d'olis essencials de tot el món, amb el màxim mim i una alquímia extraordinària, fan d'ells uns "Mestres Perfumistes" únics. Reconeguts al món per l'exquisitat de les seves fragàncies, essències i Eau de parfum.
Jordi M. i Guillem P. són especialistes en la creació de productes evocadors de forts sentiments que tenen darrere històries inoblidables. Creadors d'experiències a través dels seus productes, van decidir ajuntar les seves aficions comunes que, aparentment, pertanyen a dos mons diferents: els vins i els perfums, unint la seva memòria olfactiva per evocar records i sensacions construint una història que culmina a dos perfums únics.
Almah Obac i Almah Kyrie
Les dues creacions es diuen ALMAH OBAC i ALMAH KYRIE respectivament, en honor a dos dels vins de referència del Celler. Les notes olfactives d'OBAC, la fragància masculina, són, entre d'altres: Cedarwood from Himalaya(india), atles ( Morocco ),clove black pepper e.o., nagarmotha e.o., amirys e.o., myrrh extract. Pebre, fusta, tabac. KYRIE, inspirat en el vi blanc, i el femení, porta els següents actius, entre d'altres: Bulgarian otto rose e.o.clove e.o.,cardamom e.o, egyptian musk, coriander e.o.,romanian silver fir jasmine sambac. Intensitat i subtilesa.
La puresa dels olis essencials i la formulació exclusiva i natural d'ambdós perfums, fa que ja tinguin llista d'espera acabats de sortir al mercat, des de Barcelona a la resta de països del món on està present la marca perfumista.

El disseny
El flascó de 50ml és vidre reciclat, que recorda a una escultura única. El tap és de fusta de roure americà envellida. Com una talla única. L'etiqueta de paper orgànic amb un segell dissenyat pel mestre perfumista la converteixen gairebé en un "ornament" per tenir en un lloc visible de la teva llar.
Un objecte de luxe en una caixa de cuir florentí, en homenatge al besavi que va començar el negoci perfumista, i amant de la moda italiana. Fusta de roure, cuir i un interior i bases de vellut, per acariciar el perfum i com a caixa per guardar preuats objectes com les joies. Tots els detalls pensats per a una creació perfecta.
El client d'aquests perfums és entusiasta, culte, amant de l'art. Valora l'artesania com a alguna cosa únic. Sent curiositat i viu la cultura del perfum, com es viu la cultura d'aprendre sobre com tastar un vi.
Els perfums s'han venut en països com España, Itàlia, Alemanya, els Estats Units, Emirats Àrabs, Austràlia, Singapur i Canadà entre altres mercats principals, sent un total de 25 països.