'Pastas Gallo' commemora aquest 2021 els 75 anys d'una visió i d'un procés d'innovació que ha donat lloc a una marca líder que va canviar per sempre la manera de gaudir de la pasta al nostre país. En el context del Dia Mundial de la Pasta, 'Pastas Gallo' vol posar de relleu la solidesa de la seva trajectòria i lideratge al llarg de set dècades durant les quals la marca ha exercit un rol capital en l'evolució i en la democratització del consum de pasta a Espanya, apropant a les famílies un producte innovador sota un paradigma de qualitat màxima constant.
Durant 75 anys, 'Pastas Gallo' ha estat una marca icònica que pot mirar al futur des del profund respecte a un llegat que ha demostrat el seu compromís amb el consumidor i la seva proximitat amb les famílies d'aquest país, mantenint sempre una escolta activa, amb voluntat real de ser al costat del consumidor per poder anticipar-se a les necessitats de les famílies.
La qualitat, entesa des d'un punt de vista global, rubrica qualsevol acció de 'Pastas Gallo': el cultiu de matèria primera, la producció, la distribució i la presentació externa de les diferents varietats.

Qualitat i innovació en l'ADN des de 1946
Qualitat i innovació han estat dues variables constants dins de Gallo des del seu naixement, el 1946, de la mà de José Espona. Ell va ser l'artice de l'arribada del blat dur a Espanya i va posar tot el seu afany a convèncer els agricultors del cultiu d'aquesta varietat, donant lloc a una pasta amb propietats encara avui úniques al mercat: una pasta amb un índex glucèmic més baix, que no es passa ni s'enganxa, no desprèn midó durant el cuinat i permet una millor conservació.
Des d'aleshores, 'Pastas Gallo' segueix sent al capdavant en fabricació i comercialització de pasta alimentària a Espanya actualitzant constantment la seva proposta de valor a través d'una escolta activa del consumidor que permet anticipar-se a les seves necessitats, detectar noves preferències i possibles barreres per al seu consum.

'Pastas Gallo', una de les grans marques del nostre país
Amb més de 90 referències -entre pasta seca, fresca, salses, farines i varietats orientals TaTung-, actualment, 'Pastas Gallo' està present a 7 de cada 10 llars i és coneguda pel 98% dels espanyols, la qual cosa significa que és una de les grans marques del nostre país.
Ingredients de primera qualitat amb un procés específic d'elaboració per a cada família de producte ha portat a 'Pastas Gallo' a la consecució de fites en les quals ha estat pionera: en els 90, introdueix la pasta de blat dur amb verdures deshidratades que dona lloc a la gamma Gallo Ensaladas. Amb el nou mil·lenni, arribaria la innovació al servei de la salut, amb el naixement de les noves varietats Sin Gluten, Integral i Llegum.
'Pastas Gallo' s'ha consolidat al mercat espanyol com marca líder al mercat de la pasta seca, les salses i les farines com a únic fabricant nacional, oferint una àmplia varietat de pastes, amb receptes totalment adaptades al gust dels paladars espanyols. El reconeixement dels consumidors l'avala amb el seu delitat i una quota de mercat propera al 35% en pasta seca, un 29% en salses i un 16% en farines.

Testimoni de l'evolució del nostre país
'Pastas Gallo' és un testimoni viu de l'evolució social del nostre país i va ser una de les marques icòniques durant la dècada dels 80, formant part d'aquesta explosió creativa que va visualitzar la transformació d'Espanya.
La història de 'Pastas Gallo' també va canviar amb l'arribada la seva primera ambaixadora de marca: Sofía Loren. Ella va donar testimoni de la qualitat i deliciós sabor i va demostrar, a més, que és una pasta que agrada a tots i que mai no falla. Després d'ella han vingut Carlos Herrera, Lydia Bosch, Ana Duato, Susana Griso i Pepe Rodríguez: tots ells han aportat el seu gra de sorra per aconseguir que Gallo sigui la cinquena marca en notorietat d'Espanya.