CaixaBank ha estat escollit per segon any consecutiu com a millor banc a Espanya segons la revista nord-americana Global Finance, que també ha premiat l'entitat presidida per Isidre Fainé per la seva innovació en serveis transaccionals gràcies al servei MailBox, que permet gestionar per Internet la correspondència bancària. I és que amb MailBox, el client pot consultar els comunicats de fins a 10 anys d'antiguitat, marcar-los com a llegits o no llegits o assenyalar-los com a importants, així com també afegir comentaris personalitzats a cada document, ha explicat CaixaBank mitjançant un comunicat. 

Ja fa 23 anys que Global Finance, fundada el 1987 i amb seu a Nova York, lliura aquests premis i té una difusió de 50.050 exemplars a 180 països que arriben més de 200.000 lectors.

Responsabilitat social i innovació

CaixaBank també ha estat guardonada en dues categories dels premis que lliura la revista britànica Global Banking & Finance Review: Best CSR Bank Spain 2016 per la seva política de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) i Most Innovative Retail Bank per la seva estratègia d'innovació. Per la seva part, Global Banking & Finance Review està especialitzada en banca, borsa, fons, divises, gestió de patrimonis, direcció d'empreses, finançament de projectes, fusions i adquisicions, inversions estrangeres i RSC.

Els premis, en paraules de Joseph D. Giarraputo, editor i director editorial de Global Finance, “distingeixen les entitats financeres que destaquen per oferir als seus clients els productes i serveis que millor s'adapten a les seves necessitats”. A més, Giarraputo també va afegir que els bancs guanyadors “potser no són els més grans, o els més antics als seus mercats, però tenen la fortalesa i la visió per eclipsar els seus competidors”.

Uns premis que s'uneixen al premi Best Bank in Spain 2015 atorgat per la revista britànica Euromoney a la millor banca privada d'Espanya i el reconeixement com a millor banc del món en serveis de banca mòbil, per Forrester Research