Després de l'èxit obtingut a la primera edició de la Setmana Social impulsada per CaixaBank, i en la qual col·labora activament l'Associació de Voluntaris de “la Caixa”, l'entitat financera s'ha marcat l'objectiu de mobilitzar a 10.000 voluntaris perquè participin en aquesta iniciativa solidària i que puguin conèixer, de primera mà, el treball que realitzen les entitats locals vinculades a l'Obra Social “la Caixa”. A pocs dies per iniciar aquesta segona edició, ja hi ha 8.000 inscrits.

La Setmana Social es durà a terme entre els dies 7 i 15 d'abril a tota Espanya. Durant aquests nou dies, un de cada quatre empleats de CaixaBank, la Fundació Bancària ”la Caixa”, CriteriaCaixa i filials participaran, de forma voluntària, en algunes de les 3.500 activitats que unes 1.500 entitats socials locals han posat a la seva disposició a totes les províncies d'Espanya. Així mateix, com a novetat per a aquesta edició, els empleats podran convidar a clients perquè els acompanyin i participin en alguna de les activitats voluntàries que es realitzen gràcies a l'ajuda de l'Obra Social “la Caixa”.

El president de CaixaBank, Jordi Gual, ha explicat que “la nostra entitat és hereva de la tradició centenària de “la Caixa” i, per això, som un banc amb vocació social que té com a valors intrínsecs la qualitat, la confiança i el compromís amb el desenvolupament socioeconòmic de les persones i el territori on és present“. Gual va sostenir que “parteix del dividend que rep el nostre accionista de referència, la Fundació Bancària “la Caixa”, per la nostra activitat financera, es canalitza a través de la xarxa d'oficines de CaixaBank per cobrir necessitats socials locals. Gràcies a la seva proximitat i capil·laritat, les oficines poden detectar aquestes necessitats i identificar organitzacions i programes amb els quals col·laborar”.