Cabify ha anunciat aquest dilluns l'ampliació de la seva iniciativa "VACUNA2" amb 10.000 viatges gratuïts més per a facilitar els desplaçaments als ciutadans que han d'acudir a centres de vacunació massius a Barcelona. Concretament es beneficiaran d'aquesta iniciativa els ciutadans convocats a Fira de Barcelona, que podran desplaçar-se sense cost.

Per poder viatja gratuïtament amb Cabify, els interessats hauran d'introduir el codi "VACUNA2" i sol·licitar un viatge en la categoria "Cabify Lite" que tingui com a origen o destinació el centre de vacunació. El descompte màxim de cada trajecte ascendeix a 15 euros (30 € en total), que es descomptaran de l'import final del viatge en cas que sigui superior a aquesta xifra. Cada usuari podrà introduir el codi una vegada, que serà vàlid tant per l'anada com per la tornada.

A part del recinte de la Fira, Cabify també ha anunciat que pròximament també oferirà aquest mateix servei per aquells que s'hagin de vacunar al Camp Nou, quan s'activi com a centre de vacunació massiu. Per a aquesta campanya, que s'allargarà fins al 30 de setembre, Cabify ha inclòs prop d'una trentena de centres de vacunació habilitats a Espanya en vuit regions on opera.

Més de 15.000 beneficiats

Fins ara Cabify ha activat aquesta iniciativa a diverses ciutats de tot l'Estat com A Corunya, Alacant, Madrid, Múrcia, Santander, Sevilla i València s'han beneficiat d'aquests desplaçaments gratuïts fins a 15.000 persones, gràcies al suport d'emancipaTIC, CEOMA i Down Espanya.

Es tracta de la segona campanya que llança Cabify per a facilitar el desplaçament a centres massius de vacunació, després de l'experiència entre febrer i març a Madrid per a policies municipals, bombers i personal d'emergències de Protecció Civil que es van vacunar al Wanda Metropolitano i a l'Hospital Isabel Zendal. 

A mitjan abril, Cabify va anunciar que oferia 25.000 viatges gratuïts d'anada i tornada amb origen o destinació a 30 els centres de vacunació massius a les ciutats on operava. En aquell moment, aquests centres de Barcelona havien estat anunciats, però encara no s'estaven utilitzant. Posteriorment, la companyia va ampliar altres 5.000 viatges, ja que la demanda estava sent molt superior a la prevista.