Grupo Restalia ha nomenat a Belén Martín nova directora general de la nova divisió de Franchise Management, Services and Consulting, amb l'objectiu de liderar la diversificació del negoci, segons ha informat en un comunicat.

«Durant l'últim any, a causa de la pandèmia, ha canviat per complet el panorama general i ara tant consumidors, com emprenedors i companyies necessiten fixar-se en models d'alta resistència i èxit provat, com és el cas de Grup Restalia,» ha recalcat Belén Martín.

La companyia encara el 2021 amb una nova estructura empresarial, projectada per impulsar el creixement i la diversificació de la firma amb la creació de Restalia Holding. Una nova organització que, després del llançament de noves marques dirigides al públic més jove en 2019-20 i de comprovar el model d'alta resistència de 100 Montaditos, Cerveseria La Sureña i The Good Burger -TGB a la pandèmia, s'adapta al nou escenari post Covid, amb l'objectiu de continuar creixent, innovant i creant ocupació.

Aquesta nova estructura, sota la presidència executiva de José María Fernández-Capitán, fundador de la companyia el 2000, consta de quatre divisions com són Restalia Franchise Brands, per a la creació i gestió de les marques de la companyia; Restalia Delivery, orientada a l'enviament a domicili i als nous formats de consum; Restalia Retail, enfocada en la venda de productes icònics en FMCG i Retail per estar presents en diferents punts de venda a l'abast de tots els consumidors, i Franchise Management, Services and Consulting, com a consultora per a emprenedors i futurs franquiciadors.

«Després de diversos anys al capdavant de la companyia, ningú millor que Belén Martín per estendre el reeixit model de franquícia de Restalia a altres sectors», ha assenyalat José María Fernández-Capitán.

La companyia ha demostrat estar donant suport als seus franquiciats a tota hora durant 2020, un any complicat per al sector de l'hostaleria per l'impacte del coronavirus.

Per aquesta raó, Restalia va ser pionera en llançar diversos paquets d'ajuts per als seus franquiciats adaptant-se a les necessitats de cada territori i de cada moment.

Aquests ajuts han inclòs diverses formes de suport des de la bonificació del 100% del royalty durant el confinament a la creació d'un Departament de Suport i Suport Restalia (S.A.R), per donar suport en els assumptes que poguessin preocupar relatius al personal, tancament d'establiment decretat per les autoritats, lloguers o ajuts públics, que han fet que els franquiciats hagin pogut resistir els moments més complexos en la pandèmia.