El primer tinent d'alcalde de Barcelona, Gerardo Pisarello, ha exigit que Vueling surti "a donar explicacions" per les incidències de la setmana passada que van deixar a terra milers de passatgers. Pisarello ha dit que la situació de cancel·lacions i retards "no es pot normalitzar" i ha demanat a l'aerolínia "màxima transparència i diligència". Vueling acumula unes quantes setmanes de retards, cancel·lacions i queixes dels passatgers pel servei prestat, que es van accentuar amb les tempestes de la setmana passada. 

"Vueling presta gairebé el 60% dels vols de l'aeroport del Prat", ha recordat Pisarello, que ha afirmat que des de l'Ajuntament estan "preocupats" perquè hi ha en joc "la imatge i la reputació" de Barcelona i també "els drets bàsics dels usuaris". "Serem molt exigents en aquest tema", ha afirmat el primer tinent d'alcalde, que ha demanat que "s'informi" els afectats de què ha passat, en referència a les queixes dels usuaris a les xarxes socials. En aquest sentit, Pisarello ha explicat que s'adreçaran a la companyia per exigir-ho.

Dilluns passat 14.300 passatgers van estar afectats per cancel·lacions de vols de la companyia i alguns van haver d'esperar dies per ser reubicats. Els usuaris de la companyia van queixar-se de noves cancel·lacions de vols dijous i divendres i van mostrar indignació a través de Twitter per la manca d'informació que van rebre per part de l'aerolínia. Vueling va contestar que la cancel·lació diària d'alguns vols "entra dins la normalitat". 

Suport al sector del taxi

D'altra banda, davant la vaga de taxistes de 48 hores convocada aquest dimecres com a protesta per la suspensió cautelar de la limitació de llicències VTC aprovada per l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i impulsada per Ada Colau, Pisarello ha afirmat que l'Ajuntament els dona suport en "totes les seves exigències".