El Prime Day 2018, l'esperat dia de compres anual d'Amazon, en començarà dilluns 16 de juliol a les 12 i durarà fins a les 23.59 hores del 17 de juliol, un dia i mig, amb més d'un milió d'ofertes especials per als clients d'Amazon Prime a tot el món.

Clients d'Espanya, Estats Units, Mèxic, Japó, França i Xina, entre d'altres, i per primera vegada aquest any compradors d'Austràlia, Singapur, els Països Baixos i Luxemburg podran aprofitar l'increment en més de 50% d'ofertes especials disponibles en relació amb l'any passat.

Sobre l'experiència del programa Amazon Prime a Espanya, el vicepresident del programa Prime de Amazon a nivell mundial, Jamil Ghani, ha afirmat que les subscripcions del servei de pagament de la companyia a Espanya s'han duplicat en els últims divuit mesos, experimentant l'últim any el seu creixement més gran al país. Segons Ghani, aquest increment s'atribueix al ventall cada vegada més complet de serveis que la companyia de comerç electrònic ofereix a Espanya, amb l'objectiu de continuar creixent i oferir un servei cada vegada més adaptat a les necessitats dels clients espanyols.

Un milió d'ofertes

Ghani ha confirmat que la data escollida per a la celebració d'una nova edició del Prime Day serà el proper 16 de juliol i ha detallat que durarà un total de 36 hores. "Per primera vegada tindrem a tot el món un milió d'ofertes, una meta emocionant per sobrepassar", ha explicat, i s'ha mostrat satisfet amb l'evolució global del Prime Day.

En concret, el vicepresident ha celebrat les bones xifres de l'any passat, ja que van vendre un 60% més que el 2016: "Busquem fer créixer Amazon Prime Day any rere any, el 2017 va ser l'esdeveniment de compres més gran a Amazon en tota la història, més que el Cyber Monday i el Black Friday".

També ha assenyalat que una de les propostes de valor d'aquesta data, a més de les ofertes exclusives de les grans marques dirigides als usuaris espanyols, és la possibilitat que s'ofereix a petites i mitjanes empreses per vendre els seus productes.

"L'enfocament cap a les petites i mitjanes empreses és molt important per a Amazon. Bàsicament volem que Prime Day i la subscripció Prime sigui una manera perquè aquestes mostrin els seus productes als usuaris espanyols, ja que aquest dia tenen més exposició," ha afegit.