Netflix ha fet públic el tràiler de la cinquena temporada de Stranger Things. L’esperadíssima última entrega d'una de les sèries més icòniques i populars dels darrers anys, s’estrenarà a la plataforma, seguint el mètode emprat en les temporades anteriors, al llarg de tres dates: quatre episodis el 27 de novembre, tres episodis el 26 de desembre i l’episodi final, l’1 de gener de 2026.
En el desenllaç final de la producció creada pels germans Duffer, el repartiment inclou els principals protagonistes d'aquesta sèrie que ens ha acompanyat amb els seus fenòmens paranormals des del 15 de juliol de 2016. Així, en aquest comiat, tornarem a trobar-nos amb Winona Ryder (Joyce Byers), David Harbour (Jim Hopper), Millie Bobby Brown (Eleven), Finn Wolfhard (Mike Wheeler), Gaten Matarazzo (Dustin Henderson), Caleb McLaughlin (Lucas Sinclair), Noah Schnapp (Will Byers), Sadie Sink (Max Mayfield), Natalia Dyer (Nancy Wheeler), Charlie Heaton (Jonathan Byers), Joe Keery (Steve Harrington) o Maya Hawke (Robin Buckley), entre molts altres.
Tots junts una última vegada
Recordem que la història d'Stranger Things arrenca el 6 de novembre de 1983, a la ciutat de Hawkins, Indiana, quan Will Byers, de 12 anys, després de passar el dia jugant amb els seus amics a Dungeons & Dragons, desapareix misteriosament en tornar a casa. La seva mare, Joyce, desesperada, inicia la cerca, mentre el cap de policia Hopper comença a investigar pel seu compte. Poc després de la desaparició de Will, una misteriosa nena amb estranyes habilitats apareix en una hamburgueseria de la localitat. Però, en el desenvolupament de la recerca descobriran que no solament hauran d'enfrontar-se a una misteriosa organització del govern, sinó a sinistres forces que planegen devorar-los a tots.
En aquesta última temporada, i moltes coses estranyes després, Stranger Things ens trasllada a la tardor de 1987. Hawkins continua marcada per l’obertura dels portals, i els nostres protagonistes comparteixen un únic objectiu: trobar en Vecna i eliminar-lo. Però ha desaparegut, ningú sap on és ni quins són els seus plans. Per complicar-ho encara més, el govern ha posat la ciutat en quarantena militar i ha intensificat la recerca de l’Eleven, que es veu obligada a amagar-se de nou. A mesura que s’acosta l’aniversari de la desaparició d’en Will, també creix una inquietud ja coneguda. La batalla final està a punt de començar, i s’hauran d’enfrontar a una foscor més poderosa i letal que mai. Per posar fi a aquest malson, hauran d’estar tots junts, una última vegada.