Cinesa llança una nova campanya i es converteix en el Netflix dels cinemes per tal d'aconseguir que els espectadors tornin a les sales de cinema. L'empresa ha anunciat que oferirà la 'Unlimited Card', un abonament mensual des de 15,90 euros amb el qual els clients podran anar a les sales de cinema de manera il·limitada per veure les estrenes de les pel·lícules "tantes vegades com vulguin al llarg de l'any", segons assegura Ramón Biarnés, director gerent del grup Odeon Cinemas, del qual Cinesa, empresa dedicada a l'exhibició cinematogràfica de la qual Cinesa forma part. 

El nou model de subscripció arrencarà el pròxim mes d'abril de forma gradual en tots els cinemes de la companyia, que a Barcelona en té 4: Diagonal, Diagonal Mar, La Maquinista, i Som Multiespai.  A la resta de Catalunya hi ha el Parc Vallès de Terrassa i el del Mataró Parc. 

Diferents tarifes

La Unlimited Card de Cinesa estarà disponible en dos formats: l'Estàndard, amb un import de 15,90 euros al mes, i el Luxe, amb 18,90 euros al mes, que ofereix el mateix que l'Estàndard, però inclou les sales Luxe de la cadena, és a dir les de major qualitat. També ofereix l'opció una mica més econòmica de comprar una subscripció anual, amb un cost de 149 euros per a la versió Estàndard i 189 per a la Luxe. De cinemes de la categoria deluxe n’hi ha dos a Catalunya: el Barnasud, de Gavà, i La Farga, a l’Hospitalet.

"Des de Cinesa sempre apostem per oferir als espectadors noves fórmules de consum cinematogràfic que s'adaptin a les seves noves necessitats i que donin resposta a la transformació d'un sector, en canvi, constant. Amb el llançament d'Unlimited Card fem un pas més en el nostre compromís amb els nostres clients a través d'un projecte innovador que permetrà gaudir de les millors estrenes de manera il·limitada i, com sempre, de la millor manera possible: en pantalla gran, amb la millor tecnologia d'imatge i so i des de la comoditat de la seva butaca", explica Biarnés. 

Amb aquesta iniciativa, Cinesa desafia a les plataformes de streaming, que estan apujant el preu de les subscripcions. Així doncs, sembla que seria una estratègia per recuperar els espectadors perduts a les sales de cinema a conseqüència de la pandèmia i de l'augment de l'oferta a la carta.