Carrefour es converteix en el punt de mira de les xarxes socials després d'una publicació en el seu Facebook en què mostren el premi donat a uns clients per la seva fidelitat.

El premi de fidelitat de Carrefour es fa viral

La cadena francesa de supermercats compleix setze anys i ha decidit regalar als socis del Club Carrefour una sèrie de premis per la seva fidelitat. Però un d'ells ha saltat a la fama i s'ha viralitzat a les xarxes socials.

Carrefour supermercat / CarrefourCarrefour fa el ridícul amb un premi als seus clients per la fidelitat / Pixabay

I és que Carrefour Úbeda ha tingut l'audàcia de compartir en el seu compte de Facebook el premi que li ha tocat a una parella d'ancians, Francisco i Francisca.

La parella apareix al costat d'una empleada de l'empresa subjectant un xec gegant de cartró, com el típic que es dona en grans premis de loteria o sorteig, sobretot en les pel·lícules nord-americanes.

Cinc euros en un xec gegant

L'únic problema és la quantitat de premi de la que presumeixen: cinc euros per la seva fidelitat.

I Twitter ha viralitzat la publicació del supermercat, encara que més per riure's d'ella que per lloar la generositat de la companyia francesa.

La principal qüestió que tots compartim és el preu del xec en si, que probablement sigui més gran que el mateix premi. Encara és una incògnita, però els acudits i ironies no s'han fet d'esperar i diversos usuaris han carregat contra Carrefour amb el seu màxim humor.

Les xarxes socials es riuen de Carrefour

Entre ells, els tuitaires es burlen que el premi servirà per pagar l'entrada d'un cotxe Hotweels en miniatura, o per "tapar forats".

D'altres aprofiten per riure's de les ofertes que moltes vegades ofereix el supermercat després de fer la compra, que solen ser promocions per a dies i seccions molt concretes. "Entre el 15 i el 23 d'agost. Per compres superiors a 40 euros", fa broma l'autor del tuit.

Setze aniversari amb premi

I per filar més prim, un altre afegeix: "I exclusivament de la secció de 'viatges transoceànics' i 'esports d'aventura'".

La broma ja ha donat la volta a Twitter i el tuit acumula gairebé 6.000 "m'agrada" i 1.000 retuits.

Sens dubte ser fidel a Carrefour no surt tan rendible i les xarxes socials s'han fet eco de la situació per treure-li el costat més irònic.