El denim queda bé en peces que no són ni jaquetes ni pantalons? Doncs sí, i per a exemples tenim Zara amb el seu vestit llarg en denim que té aquest toc rebel però alhora elegant. L'estil que té està inspirat als anys noranta, comptant amb un tall fluid i relaxat que combina a la perfecció amb el teixit en el qual està fet. Tanmateix, malgrat això, és un model que ofereix una textura suau però estructurada que permet que qui el porti pugui gaudir de molta comoditat.
D'aquests vestits que tenen una cosa especial, en aquesta ocasió, és el denim
Amb to blau indi i costures en contrast, aquest vestit trenca la fórmula tradicional d'un vestit de seda o un vestit de cotó. És una peça elaborada en denim que pertany a la ZW Collection i que té detalls que li fan destacar sobre qualsevol altre model possible de la marca.

La silueta del vestit es defineix per un coll rodó, mànigues curtes i un baix acabat en línia evasé que crea un moviment lleuger i afavoridor per a qualsevol persona, ja que és totalment ideal per estilitzar la figura i afegir un toc femení sense excedir-se. Compte també amb un tancament posterior amb cremallera oculta en costura que no només manté la seva estètica neta, sinó que també li fa ser ideal per posar-se i treure's sense amb total facilitat.
Té un preu de 39,95 euros, per la qual cosa no és una compra exageradament cara, i per tot el que ofereix, la veritat és que val molt la pena. El seu color blau i estil farà possible que el puguis combinar amb el que tinguis a l'armari, des d'arracades fins a bosses i altres. És un excel·lent complement per a qualsevol armari, i podràs afegir-lo accedint directament a través de la botiga online de Zara, on amb un parell de clics ja serà teu.