Els preus sempre han estat uns dels millors arguments de compra dels que van a Mercadona. La cadena valenciana va saber veure al mercat de les marques banques una molt bona oportunitat de creixement a Espanya.
Quan la immensa majoria de supermercats havien relegat a aquest tipus de marques a un segon pla, va ser Mercadona la que va voler donar-li la volta a la truita apostant de forma clara i evident per elles.
Una aposta per Hacendado, Deliplus i Bosque Verde que, sens dubte, ha estat més que encertada. De fet, veient que a Mercadona aquesta estratègia (que implica molts més beneficis en cada venda que els que s'obtenen en les vendes de marques externes) està funcionant, fa temps altres cadenes també intenten implementar-la.
En el cas de la cadena valenciana, no tan sols són els baixos preus d'aquestes cadenes el que els ha portat al més alt, sinó l'enorme varietat de productes que es poden trobar a les seves prestatgeries.
El pinzell de llavis de Deliplus que triomfa a Mercadona
Una varietat no tan sols referent a alimentació, la categoria més reeixida de la cadena, sinó també quant a productes de neteja, cosmètica i higiene personal, en els quals és Deliplus la marca blanca que arrasa a les seves botigues.
El pinzell de llavis de Deliplus que venen a Mercadona - Mercadona
I dins d'aquest enorme catàleg de productes que tenen a Mercadona, destaca per sobre de tots en el que es refereixi a maquillatge el pinzell de llavis de Deliplus, un pinzell que, com apunten a la cadena valenciana, és "Ideal per a l'aplicació de productes labials, tant brillantors com barres, aconseguint un acabat perfecte".
Igual d'"ideal" és el seu preu. I és que, com bé podem veure a la botiga online de la cadena espanyola, el preu d'aquest pinzell de llavis Deliplus és de tan sols 5 euros, evidenciant una vegada més aquest excel·lent equilibri que han aconseguit trobar a Mercadona entre la qualitat i el preu dels seus productes.