Mercadona segueix creixent mes a mes al nostre país, i ho fa, sobretot, gràcies a l'excel·lent feina que estan fent a la cadena valenciana a l'hora de potenciar les seves marques blanques.
I és que si Mercadona ha arribat on ha arribat ha estat gràcies, sense cap tipus de dubtes, a Hacendado, Deliplus i Bosque Verde, tres marques blanques que són ja les més populars al nostre país i que pot presumir de ser a més les més reeixides.
En el cas de Deliplus, la marca blanca associada als productes i higiene i cura personal, un dels encerts per part de la cadena ha estat el fet de no quedar-se tan sols als productes bàsics, sinó anar un pas més enllà i entrar en un terreny complicat com és el de les cosmètica.
El sérum anticaiguda de Mercadona per a home que triomfa a les seves botigues
I un dels productes que més està triomfant a les seves botigues és un producte que ajuda a lluitar contra la caiguda del cabell, un dels problemes més comuns en molts homes al nostre país.
En aquest cas, es tracta del Sérum Anticaída Men Deliplus amb ginseng i cafeïna, un séum que, com apunten a la cadena valenciana ha estat creat "especialment formulat per a la caiguda del cabell" i amb la intenció de guanyar "resistència deixant el cabell fort i més dens".
El Sérum Anticaída Men Deliplus amb ginseng i cafeïna a la venda a Mercadona - Mercadona
Un dels secrets d'aquest sérum és que compta amb cafeïna, que li aporta propietats antioxidants i estimulants, amb Ginseng, que té propietats "condicionants, protectores i tonificants" i amb proteïnes de blat de moro, Vitamina C, Adenosina i Carnitina, que ajuden a nodrir el cabell i prevenen a més la seva caiguda.
Un Sérum Anticaída Men Deliplus amb ginseng i cafeïna que, com no podia ser de cap altra forma, té en el seu preu u dels seus grans arguments de venda. I és que costa, com bé veiem a la botiga online de la cadena espanyola, tan sols 6,95 euros l'envàs de 100 mil·lilitres.