El nou producte de Lidl ideal per a aquest estiu entretindrà els més petits de la casa i et permetrà preparar postres casolanes i saludables estalviant diners. Es tracta del refrigerador elèctric de la marca SilverCrest de venda al web de Lidl. Per tan sols 79,99 euros, amb aquest invent de venda exclusiva online podràs fer un infinit nombre de receptes per a la temporada estival: des de sorbets i còctels granissats ben refrescants fins a cremosos gelats casolans de tots els sabors. Sens dubte, a la llarga aquest producte t'ajuda a estalviar en la teva compra i menjar més saludablement i sense remordiments les postres més delicioses.
Disseny senzill i còmode
El refrigerador autorefrigerant compta amb una potència de 90 W. El seu disseny és simple: un panell amb tres botons és tot el que necessitaràs per programar la textura que vulguis. L'invent compta a més amb una vareta batedora desmuntable, que farà fàcil la seva neteja, i una base antilliscant i un motor amb protecció contra sobrecàrrega que fa que el disseny sigui molt segur.
El refrigerador de Lidl ofereix una capacitat de 700 ml perquè puguis preparar nombroses racions de gelat. Segons el tipus de textura que triïs necessitarà entre 50 i 80 minuts per tenir-lo llest.
Accessoris i receptes
El refrigerador de SilverCrest inclou a més sis receptes, entre elles una de vegana, per a la preparació perfecta de les teves postres. A més, el preu també inclou diversos accessoris que faciliten i completen les teves postres: un vas mesurador, una cullera per a gelat, una espàtula de silicona i un set de 5 culleres mesuradores.