Aquest perfum de Coco Chanel és el que està tornant boig a tothom i el té El Corte Inglés, pel que fer-nos amb ell no serà res en absolut difícil, però de veritat és tan bo com diuen?
Eau de Parfum N° 5 és la presentació que aquesta vegada té la botiga espanyola a la venda, oferint-nos un disseny bastant elegant i de qualitat, el que farà que a simple vista ens adonem del bo que és aquest perfum.
La cosa no canvia a l'hora de provar la seva fragància, sinó que millora, ja que l'aroma d'aquest perfum és ideal per a tota dona que busqui fer olor molt bé, i aquí et comptarem encara molt més d'aquest perfum.
El disseny d'aquest perfum i el seu preu de 74 euros fa que valgui la pena adquirir-lo
El flascó d'aquest perfum de Coco Chanel és un dels millors que hem vist, almenys d'aquells perfums de la marca que són econòmics. El pot de 35 mil·lilitres et sortirà per 74 euros, un preu bastant baix per a una presentació com aquesta d'un perfum de Chanel.
La companyia francesa ho defineix com un perfum "mític i atemporal", el qual ve molt bé per a tota mena d'ocasions, a més que és el perfum favorit d'una bona varietat de dones, i malgrat això, és molt difícil que et trobis amb una altra que utilitzi aquesta fragància en el teu cercle.
En la seva olor es detecten tocs de Rosa de Mayo i Jazmín, sent aquests els que li donen l'aroma floral tan característica que té el perfum, el qual, a més, ve en una presentació de vaporitzador que fa possible utilitzar-lo quan sigui.
Això últim és a causa que pel flascó del perfum ho podrem portar a la nostra bossa sense cap problema, a més que és ideal per aplicar-ho sobre la pell o sobre la roba sense cap tipus d'inconvenients.