Sembla pèl d'ovella (o d'os), però en realitat és polièster 100%. Sigui com fos, tant dona, perquè Zara ha aconseguit amb aquesta peça dissenyada per Harry Lambert el que pretenia: causar sensació. Lambert, estilista de celebritats com Harry Stiles, sap el que es fa: no en va, la seva feina consisteix a cridar l'atenció. A Zara han confiat en ell precisament per això.

Preu
La caçadora que ens presenta Zara és una d'aquestes peces que no deixen a ningú indiferent. Ni el seu disseny ni el seu preu no hi contribueixen. Se'n va, en concret, fins als 129 euros, un preu poc habitual per a uyna cadena de moda que, com Zara, tenia en el preu el seu principal argument de venda fins i tot no fa tant. Ara, d'un temps ençà, juguen també a favor de l'exclusivitat. I auqesta peça ho demostra. En talla S, està esgotada i de la XL, almenys al web, hi ha ja molt poques unitats. En M i L, encara pots trobar-la amb facilitat.

Cropped fit
L'estil de la caçadora és cropped fit, el que la connecta amb els texans fins al turmell de baixos esfilagarsats que tan habituals eren fa uns anys. Combina beix i marró en un estil gairebé de tauler d'escacs i, malgrat ser singular com poques peces, convenç. A Zara, encerten amb aquesta caçadora que, a més de fer parlar, ven bé i és còmoda i calenta.