La batalla entre les cadenes de supermercats al nostre país va a més des de fa ja un temps. Entre altres coses perquè, com bé saben els i les que acudeixen a elles de forma regular, en aquests últims anys han estat moltes les cadenes que han optat per anar un pas més enllà i apostar per noves categories de productes.

No és el cas de Mercadona, la cadena que continua sent líder a Espanya i que, malgrat que no ha entrat en la batalla dels electrodomèstics o la roba, continua estant per molt delati de la resta.

En canvi, són precisament les cadenes que estan intentant caçar els valencians les que sí que aposten cada vegada de forma més evident per obrir noves vies de negoci amb productes que, fins fa tot just uns anys, era impensable trobar als seus catàlegs.

Amb l'arribada del comerç online cadenes com Lidl, Carrefour o Aldi han vist una oportunitat de creixement molt important, i s'han llançat a ampliar els seus catàlegs amb productes tan diferents com roba, electrodomèstics, productes de bricolatge, per a la decoració de la casa, etcètera.

El collar amb il·luminació LED que venen a Aldi

En el cas d'Aldi, un dels productes que més crida l'atenció, tant pel producte per si mateix com pel fet que la cadena alemanya aposti per ell, és un collar per a mascotes. Però ull perquè no és un collar a l'ús, sinó que compta amb un sistema d'il·luminació LED perfecte perquè no perdis en cap moment de vista el teu gos o la teva mascota.

Amb un preu de 6,99 euros, diferents talles entre la XS i la L, aquest collar és resistent a l'aigua, reflector, funciona amb bateria recarregable mitjançant usb o amb piles, ja incloses, com bé apunten a la botiga online de la cadena alemanya. Un exemple perfecte de com Aldi, que sap que ha de retallar distàncies respecte a Lidl i Carrefour, està obrint el seu catàleg a tota mena de productes que, sens dubte, anys enrere eren impensables a les cadenes de supermercats.