"Benvingudes a bord". Aquest serà el missatge que sentiràs si durant aquest mes de març voles amb Level. La companyia aèria farà servir missatges en femení amb l'objectiu de visibilitzar a la dona. 

Aquesta acció s'ha plantejat dins de la campanya "tía vuela", que convida a les dones, a través d'un manifest, a trencar els estereotips i volar a la seva manera i pel qual la companyia, a partir del mes d'abril, començarà a comunicar en tots els seus canals d'una manera més inclusiva. 

L'eix central d'aquesta campanya de sensibilització gira al voltant del llenguatge. La companyia articularà tots els missatges a bord en femení, dirigint-se específicament a les dones, amb la convicció que el llenguatge és un motor de canvi i transformació social.

Amb aquest 'homenatge', l'aerolínia materialitza la seva voluntat de contribuir a la visibilització de les dones i de la seva lluita per a la igualtat, segons ha constatat la mateixa companyia a través d'un comunicat. El temps dirà si aquesta iniciativa és la millor manera.