Eliminar els 'tick' blaus dels comptes oficials, limitar els tuits que es poden veure per dia, introduir una versió de pagament amb avantatges o acomiadar gran part de la plantilla. L'adquisició de Twitter per part d'Elon Musk ha comportat canvis que han estat rebuts amb fortes crítiques per part dels usuaris, i l'última decisió del magnat ha estat la gota que ha fet vessar el got. Musk ha decidit substituir l'ocellet blau que identifica l'aplicació per una senzilla 'X'

'Tweet' en anglès vol diu piular, però el naixement d'aquesta aplicació va introduir una nova accepció a la paraula, escriure un missatge en aquesta plataforma. Per això, els usuaris han carregat contra Musk per haver esborrat l'ocell que és l'essència de tot el que significa la marca. En aquest sentit, hi ha qui ha apuntat que la nova X no té cap mena de correlació amb altres icones que apareixen a l'app, com ara la ploma amb la qual es pot escriure un nou tuit o la casa que redirigeix a l'inici, i que està inspirada en una caseta d'ocells. 

Tanmateix, les crítiques a la nova X van més enllà del fet que hagi trencat amb la imatge de marca, i molts internautes han assenyalat la proximitat entre aquesta X i l'univers del sexe i els fetitxismes. En aquest sentit, hi ha una botiga fetish a Barcelona, 'Boxer', amb un logo d'una creu blanca i negra molt similar al de Twitter. D'altra banda, els usuaris han recordat que a Internet, la majoria de pàgines pornogràfiques duen com a logo una X. 

Boxxer Barcelona
El logo d'aquesta botiga fetish de Barcelona recorda al logo de Twitter