En una societat cada vegada més conscient de la importància d'abraçar la sostenibilitat en tots els aspectes del dia a dia, apareixen amb major freqüència projectes que persegueixen la conservació del medi ambient. Això és el que succeeix amb la proliferació d'habitatges bioclimàtics, construccions dissenyades perquè els seus habitants puguin beneficiar-se dels avantatges naturals que els ofereix el seu entorn en termes de salubritat, confort tèrmic i estalvi d'energia, a més de poder optar a un habitatge assequible, que ara es poden trobar a BAUHAUS, gràcies a l'aliança amb Dos Días.

L'empresa especialista en disseny i construcció d'espais bioclimàtics i la marca referent en condicionament de la llar, taller i jardí, acaben de posar en marxa un projecte conjunt que consisteix en la venda d'espais assequibles multifuncionals creats a partir del reciclatge de contenidors de transport marítim. En el centre de BAUHAUS a Paterna (València) ja es pot visitar un d'aquests contenidors pilot amb habitació, bany complet, cuina i saló menjador llest per a entrar a viure per un preu que va des dels 12.499€. “Utilitzem contenidors de transport marítim als quals els donem una segona vida, dissenyant-los de principi a fi segons les necessitats del client per a transformar-los en habitatges, que compten amb unes característiques excel·lents per la seva extrema resistència”, explica Carlos Sanchís, director general de Dos Días.

Vivienda Bioclimática BAUHAUS   Dos Días 6

I és que els avantatges d'aquest nou concepte de llar són moltes. Amb un cost molt menor i una construcció més ràpida, aquests contenidors són resistents, de fàcil mobilitat i versàtils, ja que permeten la unió de diversos contenidors per a crear infinites possibilitats de grandària i distribució. “L'aïllament estàndard de les nostres cases triplica al d'un habitatge tradicional, aconseguint així un estalvi del 60% de consum energètic, i la major part de materials que utilitzem són sostenibles”, indica en Carlos. A més, en molts casos aquests habitacles es poden instal·lar en el terreny desitjat sense necessitat de llicències i en menys d'un mes.

Els projectes es creen íntegrament segons les preferències dels clients, s'instal·len i es lliuren llestos per a entrar a viure. El condicionament és a càrrec de BAUHAUS que posa a disposició tot el seu catàleg tant per a la reforma, com per a la decoració dels diferents habitacles. “El client pot triar la seva llar tal com l'havia somiat fins a l'últim detall, des del tipus de paviment, enrajolat i qualsevol acabat, fins a l'elecció de portes, finestres i mobiliari, així com tot el necessari per a l'exterior”, explica Manuel López, director del centre BAUHAUS Paterna. “Estem molt contents d'aquesta col·laboració amb la qual aconseguim oferir als clients espais multifuncionals a un preu molt assequible i que, a més, compleixen amb el compromís de sostenibilitat que perseguim des de la companyia”, afegeix.

Un nou concepte d'habitatge que també pot complir altres usos com el de segona residència, oficina fora de casa i fins per a crear diferents tipus de negoci com poden ser restaurants o hotels. En menys d'un mes de venda en BAUHAUS, ja s'han tancat vuit projectes i més d'un centenar de persones han demanat pressupost.


Sobre BAUHAUS

BAUHAUS és la marca referent en bricolatge, reformes, decoració, jardí i construcció, present en 19 països d'Europa amb més de 270 botigues, 11 d'elles a Espanya. Compta amb més de 120.000 productes de la millor qualitat i al millor preu, dividits en 15 seccions especialitzades, que permeten oferir en un mateix centre tot el que el client pot necessitar. Totes les seves botigues compten amb assessors professionals per a ajudar el client particular a trobar solucions eficaces i senzilles, a més d'un servei integral d'instal·lacions i reformes per a tota mena de projectes. També compta amb un servei especialitzat per al client professional i l'espai Drive-In, per a accedir directament amb el vehicle fins al producte i carregar-lo més fàcilment.

L'èxit de BAUHAUS resideix a oferir el millor servei adaptant-se a les necessitats del client i, per això, aposta per una experiència omnicanal que va des dels centres físics fins a la venda en línia, venda assistida telefònica i el servei Clic&Collect, mitjançant el qual es pot reservar el producte en el lloc web i recollir-lo a la botiga física seleccionada. Tot per a fer que el procés de compra sigui còmode i agradable per a tots.

La companyia promou el valor humà de la seva plantilla, incentivant el seu desenvolupament i promoció, així com col·labora amb entitats socials per a donar oportunitats formatives a grups en risc de vulnerabilitat.

BAUHAUS Espanya compta amb centres a Barcelona, Gavà, Tarragona, Girona, Màlaga, Mallorca, València (Paterna i Alfafar), Saragossa, Madrid-Les Mercedes, Alcorcón i la botiga en línia.