Després de l'any més distòpic de les nostres vides, Frit Ravich -el fabricant de patates, snacks, fruita seca i distribuïdor de marques de tercers-, es va preguntar què més podria passar. Frit Ravich acostuma a conversar a les seves xarxes socials sobre sèries i els seus seguidors mostren una extraordinària imaginació en parlar sobre elles.

Per a la marca, les xarxes socials juguen un paper importantíssim per poder connectar amb els seus seguidors, entendre'ls i intercanviar opinions, perquè Frit Ravich vol ser present en els "bons moments" dels seus consumidors.

Així, la proposta creativa centra tota l'atenció en la participació dels seus seguidors i un clar element diferenciador: la tecnologia blockchain. Amb aquests dos elements presenten un joc en el qual tot el que ho desitgi, pot enviar la seva predicció sobre el que passarà en els propers 365 dies (mitjançant un vídeo, un àudio o un text) a través d'aquesta pàgina web.

Frit cocteleo

Utilitzant la tecnologia blockchain de la plataforma Dosedays.com, totes les prediccions s'encriptaran i es guardaran en una capsa del futur, inalterable i incorruptible, i que ningú no podrà obrir fins al juliol de 2022.

En aquesta data, la marca proposa quedar a través de les seves xarxes socials amb tots els participants de l'acció per obrir la capsa i fer públic el guanyador/, que rebrà un lot de productes clau per a un bon Guionista del Futur. Es tracta d'un premi compost pel nou iPad 2022 que encara està per descobrir, un puff gegant per relaxar-se i un macro lot de productes Frit Ravich.

Segons explica Raul Gilabert, director general de IM+C: "tant nosaltres com responsables de les seves xarxes socials, com el proveïdor tecnològic i Lant Abogados, el nostre bufet expert en noves tecnologies, estem entusiasmats per poder llançar aquesta acció de Frit Ravich perquè integra tres elements clau: el posicionament estratègic de la marca, la gamificació i una tecnologia innovadora que permet dur a terme l'acció i donar-li un matís futurista. En un entorn saturat de soroll publicitari i amb totes les eines tecnològiques disponibles, les marques que sàpiguen llançar missatges en els que tots els elements sumin de forma coherent i coordinada, seran les que destaquin. I aquesta acció ho aconsegueix".

Frit Ravich regalarà el nou iPad 2022, un puff gegant i un macro lot dels seus productes al guanyador del concurs

Frit Ravich

Un primer reconeixement per a l'acció

Tant és així, que "Guionistes del Futur" acaba de rebre el seu primer premi: un reconeixement especial en els premis de Tecnologia i Publicitat programàtica que concedeix l'Acadèmia, per ser la primera acció de màrqueting digital que aplica tecnologia Blockchain. En paraules de Judith Viader, directora general de Frit Ravich: "Estem molt contents que la indústria valori tot l'esforç i l'afecte que hem posat en aquest projecte. Frit Ravich aposta fermament per la innovació i les noves tecnologies, així que aquest reconeixement és la recompensa a una estratègia que estem segurs ens permetrà continuar creixent i oferint no només productes excel·lents als nostres consumidors, sinó també una infinitat de bons moments".

Frit Ravich aposta de nou per apropar-se als consumidors en un moment en què connectar amb ells és més important que mai. A través de noves tecnologies i continguts rellevants, aconsegueixen generar el que ells promouen en la seva comunicació de marca: Bons Moments.