Cocunat, la marca nativa digital espanyola de cosmètica sense tòxics, desembarca a Andorra gràcies a un acord de distribució exclusiu amb Pyrénées Andorra, els grans magatzems andorrans.

L'acord per a la comercialització en exclusiva dels productes Cocunat a Pyrénées Andorra s'emmarca en l'estratègia d'internacionalització de la companyia pionera en la cosmètica sense tòxics, que d'aquesta manera entra en un mercat nou. També coincideix amb l'aposta de Cocunat per tenir presència física en distribuïdors seleccionats i no només arribar així a nous consumidors, sinó també testejar el comportament dels usuaris en l'entorn físic, complementari al seu model de negoci digital.

Bodegón Cocunat 1

Cocunat, que produeix i comercialitza la seva pròpia línia de cosmètica des de finals de 2017, és avui dia la marca líder al mercat de la cosmètica natural a Espanya, i l'única que garanteix que tots els seus productes són 100% lliures de tòxics, sostenibles i vegans i no han estat testats en animals.

La companyia liderada per Sara Werner afronta aquest 2022 com un any clau en la seva internacionalització, amb el focus posat en el creixement als Estats Units, que ja és el seu segon mercat a nivell de vendes. Segons Werner, "per a Cocunat, ser a Andorra és una oportunitat única per poder arribar a la població andorrana, que fins ara no tenia accés a la cosmètica 100% lliure de tòxics, i també pel que representa com a destinació de referència de compres a nivell internacional. I encara més enllà, representa un pas més en el nostre propòsit d'aconseguir un món millor, lliure de tòxics i més saludable per a les persones i el planeta, en un país que aposta clarament per la sostenibilitat i la preservació d'un entorn natural incomparable."

Bodegón Cocunat

Pyrénées és l'únic gran magatzem d'Andorra, una destinació de referència en turisme de neu i de compres a Espanya. Grup Pyrénées, companyia matriu dels grans magatzems, és la principal marca comercial d'Andorra. Amb una xifra de negoci de 225 milions d'euros abans de la covid-19, la companyia generava més de 65 milions d'euros amb el negoci dels grans magatzems. Grupo Pyrénées representa un 9% del PIB d'Andorra.

Aquest 2022, Pyrénées celebra el seu 75 aniversari i, entre altres iniciatives, ha posat en marxa un calendari anual de propòsits que al febrer consistirà a "Ser més eco", una meta que comparteix al 100% amb Cocunat. Les dues marques treballaran conjuntament diferents accions de comunicació amb aquest objectiu com a eix central dels missatges, unint esforços per construir un món millor.