El fenomen dels eSports han experimentat un auge indiscutible aquests últims anys, sent una de les innovacions més importants de la indústria dels videojocs. Milions de persones presencien cada any competicions 'online' i, per a moltes, el gaming ja no és només un entreteniment sinó una professió i estil de vida. Segons l'Associació Espanyola de Videojocs, Espanya és un dels països europeus líders en audiència de eSports i té un gran potencial per convertir-se en un referent al sector.

En aquest sentit, Cacaolat comença l'any amb bones notícies: la renovació del seu patrocini amb la Superlliga, la màxima competició espanyola de League of Legends que organitza LVP (Grup MEDIAPRO). En vista de la bona acollida de l'any passat i del creixement exponencial que està tenint el sector dels eSports, la marca aposta per tornar a col·laborar amb una de les competicions professionals més importants al món dels videojocs. Així, Cacaolat continuarà tenint presència en tots els partits del campionat i a les xarxes socials de LVP. Així mateix, la marca presenta novetats que amplificaran el patrocini existent.

Aquesta temporada Cacaolat proporciona un impuls d'energia a l'equip que es porti el Barón Nashor, un patrocini que ja va ser tot un èxit l'any passat entre els espectadors de League Of Legends, que van créixer un 37% el 2021. Es tracta d'un dels moments clau de totes les partides de League of Legends, ja que atorga un extra de força i vitalitat a l'equip que ho aconsegueix. A més, a mesura que avanci la competició, Cacaolat anirà revelant noves accions a YouTube i col·laboracions amb streamers de League of Legends a Twitch per reforçar la seva presència al món del eSports.

Buffo Cacaolat

"Volem continuar vinculats al món dels eSports i continuar apostant per League of Legends, aportant tot el bon rotllo, positivitat i força a la competició. Els valors compartits d'aquest patrocini i la marca són clars, i per això volem ser al costat dels jugadors donant-los força per aconseguir els seus objectius. Després de la col·laboració que iniciem el 2021, volem tenir una continuïtat amb la LVP i aquest any farem un pas més, ja que estem preparant accions que acompanyaran i amplificaran aquest patrocini, com col·laboracions amb gamers coneguts", comenta Cristina Roig, directora de màrqueting i innovació de Grup Cacaolat.

"Estem molt contents de renovar la col·laboració amb Cacaolat, que s'ha integrat a la perfecció al nostre ecosistema. La Superliga farà un important pas endavant el 2022, per la qual cosa a LVP volem comptar amb els millors socis," explica Jordi Soler, CEO de LVP.

La Superliga de la League of Legends va tornar el 10 de gener i es pot seguir 'online' al canal de Twitch de la LVP i en televisió a través d'UBEAT. El seu debut no va poder tenir millor rebuda, ja que la competició va assolir 424.840 espectadors únics només al canal de la LVP, un 78% més que la temporada passada. Així mateix, la mitjana de consum per espectador va ser de 35 minuts, representant també un augment de 10% respecte a la temporada anterior.

Amb la continuïtat del patrocini a la Superlliga, Cacaolat continuarà sent present en un dels moments d'entreteniment i diversió favorits de les noves generacions aportant el bon rotllo que el caracteritza. La marca aposta un any més per formar part d'aquesta experiència única, en una temporada que promet moltes emocions i més d'una sorpresa.