L’Ajuntament de Barcelona ha posat en marxa la campanya promocional Barcelona amb tu / Barcelona with you / Barcelona contigo, amb l’objectiu d’atreure talent, inversió i reforçar la Marca Barcelona coincidint amb el Mobile World Congress del 2022, i que es pot veure des d'aquest dimecres a les cartelleres digitals de la plaza Callao de Madrid. Segons el primer tinent d’alcaldia, Jaume Collboni, PSC, la raó d’aquests anuncis, que per primer cop promocionen el Mobile a Madrid és perquè “aquest és un congrés per al conjunt del país". “Esperem la visita de la gent de Madrid a Barcelona”, ha afegit Collboni en la presentació de la campanya.

Collboni, que ha fet la presentació de la campanya acompanyat del director general (CEO) de GSMA Ltd., organitzador del Mobile World Congress (MWC), John Hoffman, també ha donat a conèixer el 'Beat Barcelona', l'espai de la ciutat a la fira, que tindrà lloc entre els dies 28 de febrer i 3 de març a la Fira de Barcelona, al recinte Gran Via de l'Hospitalet de Llobregat i que es veurà afectat per una vaga de conductors d'autobús. El tinent d'alcalde ha assenyalat que aquesta campanya de comunicació de l'Ajuntament de Barcelona amb motiu del Mobile "va més enllà" que les anteriors perquè té l'objectiu de "reforçar la idea de la capitalitat de Barcelona, des del punt de vista tecnològic, d'Espanya".

 

Posicionament de la Marca Barcelona

La campanya Barcelona amb tu / Barcelona with you / Barcelona contigo s'emmarca en la línia estratègica de posicionament de la Marca Barcelona i vol fer arribar l'esperit de la ciutat als professionals que assisteixen al Congrés. A més, la campanya subratlla que Barcelona és una ciutat diversa que actua d'enllaç, de nus; que genera xarxes i convoca talents de tot arreu. Així mateix, els missatges de la campanya posen l'accent a transmetre que Barcelona és una ciutat que contacta, concita, coopera i comparteix i un pol del sector tecnològic a Europa. La campanya de comunicació Barcelona with you compta amb una planificació d'espais publicitaris que permeten arribar als professionals que arriben a Barcelona i, a diferència de les campanyes precedents, també als qui estiguin a Madrid.

A més de la plaça Callao de Madrid, la campanya apareix en suports exteriors digitals a l'Aeroport de Barcelona i l'Estació de Sants, suports amb la gràfica en el metre de plaça Espanya, l'estació d'Europa Fira i en diferents llocs cèntrics de Barcelona. També tindrà presència en xarxes socials i en els diaris digitals del Regne Unit, Noruega, Finlàndia, Suècia, Bèlgica i Mèxic.