Vodafone Espanya ha donat un "pas més" en el seu suport a l'evolució i creixement de les pimes, que travessen una situació més complexa després de la crisi derivada de la Covid-19 i "conscient" de la importància de la digitalització perquè els petits negocis puguin afrontar amb totes les eines possibles al seu abast l'actual context econòmic, llança una nova gamma de serveis de comunicació flexible per a elles.

Es tracta d'una solució, Vodafone Red Infinity Smart, amb la qual busca adaptar-se a les necessitats reals de comunicació de les pimes i dels seus empleats amb total flexibilitat, per recolzar a un dels principals motors del país, com són les pimes, ja que són responsables de prop del 61,3% de la creació de nous llocs de treball, així com del 71,9% de l'ús total del sector privat a Espanya, aportant 3.900 milions d'euros en valor afegit a la UE.

workplace 1245776 1920

Equip de treball

Aquesta nova oferta de serveis de comunicació per a pimes permet que cada empresa personalitzi a l'oferta en funció del que realment necessita i del nombre d'empleats, perquè pugui optimitzar els seus costos. Un conjunt de serveis de connectivitat mòbil i fixa, centraleta virtual, eines col·laboratives, roaming i trucades internacionals, que es poden adquirir, des de 99 euros al mes.

Aquesta iniciativa se suma a altres com 'V-Hub' llançat aquest estiu al Regne Unit, Alemanya, Espanya i Itàlia. Es tracta d'un servei orientat a les pimes que ofereix guies detallades sobre aspectes clau a l'hora d'operar en un món més digitalitzat, que inclouen temes com la creació de llocs web, el màrqueting digital, el teletreball o la ciberseguretat, així com a un servei telefònic i de xat que permetrà a les empreses posar-se en contacte directe amb experts que puguin resoldre consultes específiques.