D'aquí a només unes hores se celebrarà la WWDC26, un dels esdeveniments més importants de l'any per a Apple. Esperem grans novetats relacionades amb el programari i acaben d'arribar rumors d'última hora sobre algunes d'aquestes interessants millores que arribaran a l'iPhone i a la resta de dispositius de la companyia.
Nova Siri, però amb llista d'espera
S'espera una nova Siri completament renovada a iOS 27. Un assistent que estarà basat en IA, sent capaç d'entendre molt millor les nostres peticions i oferir respostes molt més precises i encertades, una cosa similar al que ofereixen els assistents de Gemini o ChatGPT.
Tanmateix, és possible que aquesta nova Siri no arribi a tots els usuaris alhora. Mark Gurman ha informat que aquesta nova Siri es llançarà com una versió "beta" o una "vista prèvia", per la qual cosa és possible que calgui apuntar-se a una espècie de llista d'espera per poder-hi accedir. Això ja va passar quan es va llançar Apple Intelligence i els usuaris van haver de sol·licitar accés a aquesta funció mitjançant llista d'espera, encara que en aquell moment l'accés es feia oficial en minuts.

Una nova manera d'accedir a les notificacions
Mark Gurman també ha revelat que les notificacions a iOS 27 apareixeran lliscant des del costat esquerre de la pantalla en lloc de des de la part superior. És a dir, que podríem tenir una espècie de redisseny del Centre de Notificacions.
A més, per accedir al Centre de Notificacions a iOS 27, haurem de lliscar cap avall a la cantonada superior esquerra de la pantalla. Si llisquem el dit cap avall des del centre, on hi ha la Dynamic Island, apareixerà una nova interfície per preguntar a la renovada Siri.
iOS 27 podria millorar l'autonomia de l'iPhone
Ja sabíem des de fa temps que iOS 27 se centraria a solucionar errors i "polir" el sistema operatiu. Ara Gurman assegura que Apple està "realitzant millores de rendiment destinades a prolongar la durada de la bateria de l'iPhone", però va afegir que "no és clar que Apple vagi a revelar exactament quanta més autonomia tindran els dispositius".
Recorda que podràs seguir la WWDC26 en directe, per la qual cosa podràs descobrir aquestes i altres novetats que es presentin. Des d'aquí també cobrirem totes les novetats que Apple presenti relacionades amb iOS 27, macOS 27 i la resta de sistemes operatius.