Hem escoltat ja diversos rumors sobre el possible augment de preus de l'iPhone 14, per la qual cosa tot ens fa presagiar que és una cosa que succeirà amb bastant probabilitat. El principal absent d'aquests possible augment sembla ser la pujada del preu dels components i matèries primeres, que repercuteixen finalment en el cost de fabricació del dispositiu.
L'analista de Wedbush Securities, Dan Ives, ha desvelat a The Sun que l'empresa creu que "s'acosta un augment de preu de 100 dòlars per a l'iPhone 14". "Els preus han anat augmentant a tota la cadena de subministrament, i Cupertino ha de passar aquests costos al consumidor en aquest llançament". Tot això podria repercutir en un augment de fins a 100 dòlars en el preu dels iPhone 14.
Creiem que s'acosta un augment de preu de 100 dòlars per a l'iPhone 14

L'iPhone 14 apunta molt, molt alt (també en preu)
Pujaran de preu els iPhone 14? No tots pensen igual
En una línia diferent s'hi posiciona Ben Wood, un altre expert de la indústria. Segons ha revelat a The Sun que és possible un augment de preus, encara que Apple podria decidir anar en contra d'aquesta estratègia.
No hi ha dubte que els costos de producció i components segueixen augmentant per a tots els fabricants de productes electrònics de consum, així com els tipus de canvi de divises. Aquests elements suggeririen que pot ser necessari un augment de preus.
Tanmateix, Ben pensa que Apple podria assumir aquest increment de costos ja que la decisió podria ser contraproduent. Els usuaris tenen menys diners a les butxaques, per la qual cosa si a sobre puges els preus, podries vendre molts menys dispositius.
Però donat el cost de la vida, els vents en contra, Apple pot decidir que l'augment dels preus podria ser contraproduent

L'iPhone 14 podria ser molt més car
Cal destacar que en aquesta nova informació, Dan Ives parla de l'iPhone 14 en general, no dels models Pro. Fins ara pensàvem que l'iPhone 14 d'entrada tindria el mateix preu de sortida que l'iPhone 13, sent els iPhone 14 Pro i iPhone 14 Pro Max els que experimentarien aquesta pujada de preus. Una cosa lògica, ja que les principals novetats se centraran en els models Pro.
No ens queda altra que esperar que Apple presenti els iPhone 14 després d'estiu. També caldrà veure si Apple augmenta el preu igual a tots els països, l'euro i el dòlar s'han equiparat en valor, cosa que no és gens bo per als usuaris europeus.