Pot una adequada gestió de dades millorar l'experiència de l'usuari en un hotel? A Palladium Hotel Group creuen que sí. Per això, impulsen la seva transformació digital incloent entre les eines que utilitzen Talend, una solució de gestió de dades que, expliquen, garanteix la qualitat dels mateixos i permet definir pràctiques efectives per optimitzar costos i capitalitzar oportunitats.

phg brands TRS
 

Objectiu: convertir-se en una empresa data-driven

L'objectiu final de Palladium Hotel Group és convertir-se en una empresa data-driven, el que significa que totes les decisions que es prenguin estaran avalades per dades que així ho aconsellin. Juguen així a favor de les decisions informades. Ho explica amb detall Marcel Alet, responsable de gestió de la informació del grup: "la nostra filosofia corporativa es basa en "l'excel·lència i en mantenir estàndards d'alta qualitat tant per oferir una experiència de client prèmium com per impulsar el negoci i millorar la nostra eficiència operativa".

Com treballen?

Actualment, empren una plataforma al núvol servit per AWS i un data warehouse de Snowflake. Ara, de la mà de la plataforma Talend, activen una nova arquitectura de dades que permet als professionals del grup localitzar i analitzar fàcilment qualsevol dada per obtenir respostes i avalar qualsevol decisió. La conseqüència d'adoptar aquest sistema és clara: en pocs mesos han reduït en un 75% el temps que es tarda a generar un informe. Els riscos associats a inexactituds s'han reduït de manera dràstica i tot, asseguren, es tradueix en el que es persegueix: una millor experiència per al client. Palladium Hotel Group va néixer a Eivissa el 1960 i avui gestiona una cinquantena d'hotels repartits per tot el món i ocupa 13.000 persones.