El primer dia de funcionament de la campanya “La meva regla, les meves regles”, impulsada per la Generalitat i que distribueix gratuïtament a través de les farmàcies material reutilitzable d’higiene menstrual ha cridat l’atenció de més de 160.000 dones.

/uploads/s1/35/73/05/22/promofarma_4_1258x630.jpeg
 

 

Descàrregues

Durant les primeres hores de la campanya, informa la Generalitat, s'han descarregat 166.145 codis QR a través de l’app de La Meva Salut per poder anar a buscar el producte escollit a la farmàcia. A més, 38.000 dones s’han acostat a les farmàcies el primer dia de funcionament del projecte i, d’elles, 20.776 ja s’han endut el producte escollit a casa i 17.218 l’han reservat i el podran recollir en les properes hores.

Objectiu

La iniciativa, expliquen des de la Generalitat, busca garantir l’exercici dels drets sexuals i reproductius de la població catalana amb un triple objectiu de justícia social, de gènere i climàtica. En paral·lel a l’activació, el Govern ha posat en marxa una campanya de comunicació en la qual s’indica que, quan es trien productes d’higiene menstrual reutilitzables, s’estalvia i es cuida el planeta.