La comunicació interna; malgrat el seu paper clau a l'hora d'articular equips implicats, eficaços i eficients; es descuida sovint en les grans organitzacions, però hotels Meliá, una de les empreses espanyoles més potents del seu sector, no vol que això la succeeixi. Per això, acaba d'activar una nova solució de comunicació que unifica els seus canals d'interacció d'empleats i equips.

8a28720e 063e 45d3 9b4a daa515b3e517 alta lliure aspect ràtio default 0
 

De la mà de Microsoft

Meliá fa servir ara Teams i Microsoft Viva perquè tots els seus empleats tinguin accés a documents i recursos de manera segura i senzilla. Amb això, l'empresa aspira a "crear un ecosistema capaç d'unificar en un sol lloc la comunicació i col·laboració entre treballadors". "La capacitat de protecció de les dades empresarials es perd quan les persones comencen a col·laborar fora d'un entorn controlat", explica Christian Palomino, vicepresident mundial d'IT en Meliá Hotels International, amb motiu de l'acord.

Millora en els procediments interns

La millora també ha ajudat Meliá a optimitzar els seus procediments interns. Amb la nova plataforma de comunicació, que s'utilitza per a trucades i xat, els empleats poden treballar en documents de forma col·laborativa des de qualsevol lloc, la qual cosa està ajudant a augmentar la productivitat.