Malgrat l'actual febre dels dispositius plegables, si ets usuari assidu d'Apple a hores d'ara ja deus saber que l'iPhone del 2020 no comptarà amb aquesta característica, que tot i ser atractiva realment no està tan sol·licitada com sembla. El que sí que volem que integri és un munt de millores que considerem realment interessants i que ja va sent hora que arribin a l'iPhone, així que donem un cop d'ull a la llista del que realment volem veure a l'iPhone 12.
La nostra llista de desitjos per a l'iPhone 12
·Pantalla completa de extrem a extrem sense notch: Tot i que per a això Apple primer haurà de aconseguir col·locar la càmera delantera i de Face ID en un altre lloc o sota la pantalla. Un iPhone amb un disseny de tota pantalla de veritat faria les delícies de la majoria dels usuaris.
·Pantalla a 120Hz: Per a completar una pantalla de punta a punta, què millor que una alta taxa de refresc perquè tot gaudeixi d'unes suaus i naturals transicions? Una pantalla així milloraria l'experiència general en navegar pel dispositiu i seria genial per als assidus als videojocs mòbils.
·Touch ID sota la pantalla: No, amb això no volem dir que vulguem que treguin Face ID, al contrari, el que volem és que tots dos estiguin integrats per ser emprats al mateix temps, com ja fa la competència. Face ID ha resultat ser segur i ràpid, però hi ha circumstàncies que encara se li resisteixen i que Touch ID podria solucionar. Es va rumorejar que Apple està treballant en una versió millorada de Touch ID, però segons l'analista Ming Chi Quo no la veurem fins al 2020.
·Mode retrat en vídeo: Samsung i LG ja han inclòs el característic efecte bokeh per a la gravació de vídeo en els seus dispositius així que per què no ho anava a fer Apple? Amb rumors d'una càmera ToF en el pròxim iPhone qui sap del que serien capaços els de Cupertino.
·Més emmagatzematge base: Això és una cosa que s'ha vingut demanant des de fa temps, i és que si bé és cert que Apple ha ampliat a poc a poc el seu emmagatzematge base el que necessitem veure ara és un salt més gran. Un dispositiu amb 128GB d'emmagatzematge per exemple per poder gravar vídeo 4K sense por o poder gaudir de grans jocs sense quedar-nos sense memòria al nostre dispositiu. En defecte, i si Apple no millora això, potser un increment de la capacitat d'iCloud gratuïta. Fa temps que els usuaris es queixen que 5GB simplement no són suficients per a res.
·Càrrega sense fils reversible: Una funció que sabem que l'iPhone pot assumir sense problemes i que es portaria de perles amb els seus dos accessoris per excel·lència: els AirPods i l'Apple Watch. Disposar de càrrega reversible seria tot un avenç per a circumstàncies en què els nostres accessoris es quedessin sense bateria, simplement posar-los al costat de la part posterior dels nostres iPhone i que recarreguessin.
Podria interessar-te | La foto guanyadora del Mobile Photography Awards d’enguany està feta amb un iPhone
·Major durada de la bateria: Aquest any Apple ha fet un pas de gegant cap endavant i ha implementat una bateria de major capacitat juntament amb un xip realment eficient, l'A13. Per desgràcia els usuaris sempre demanarem major durada de la bateria, i aquesta és una característica que ve de sèrie en aquesta llista. Aquest any l'iPhone es va tornar una mica més gruixut per tenir més espai per a una bateria més gran i als usuaris els ha encantat. Esperem que Apple hagi entès que valorem una bona bateria per sobre de moltes altres coses.
·Connexió USB-C: Per acabar aquesta llista alguna cosa que sens dubte és una tasca pendent d'Apple. Amb els Macbook funcionant amb USB-C i l'iPad Pro també, potser aquest sigui sí o sí l'any en què l'iPhone abandoni el connector Lightning i abrací el USB-C en la seva gamma, i així tenir un carregador que ens serveixi per a tots els seus dispositius. Ho veiem un pas lògic i esperem veure-ho aquest any.
Com haureu vist la llista es ceny en les característiques que realment són plausibles, per la qual cosa Apple podria perfectament incloure-les totes. Malgrat les diverses patents que ja disposen els de Cupertino de dispositius plegables, encara queda temps fins que vegem un dispositiu així per part seva (si el veiem), així que de moment somniarem amb el dispositiu que sí que és factible i esperem que Apple es llegeixi la nostra llista de peticions.
