Arriba a Barcelona la primera edició de Digital Jam, l'esdeveniment dels emprenedors digitals que citarà a un total de 500 estudiants i professionals del màrqueting online amb l'objectiu de donar veu i tractar temes de tanta actualitat com són la Intel·ligència Artificial o el NoCode. Temàtiques com aquestes han revolucionat la manera de fer i entendre les coses en els últims mesos dins de molts sectors professionals. La possibilitat d'accelerar i mecanitzar processos abans més tediosos, així com el poder de donar forma a idees abstractes sense necessitat de grans inversions ni un enorme desplegament de recursos són només alguns dels aspectes més destacables que l'esdeveniment contemplarà.

Un esdeveniment per a apassionats del digital

Tot tindrà lloc pròxim divendres 26 de maig en els Cinemes Aribau de Barcelona en un esdeveniment on podràs menjar crispetes mentre aprens dels errors i els encerts de professionals amb una cosa per explicar. Nous i prestigiosos emprenedors es congregaran la Sala 5 de l'emblemàtic Cinema Aribau de Grup Balaña per desgranar temes que estan tant a l'ordre del dia com la ja esmentada IA, el No-Code-LowCode, la creació de continguts i 'influencers', el SEO i el màrqueting digital de la mà de 13 ponents amb algun premi al sector. En la llista de conferenciants es troben Alba de @albayclaire, millor 'influencer' de mascotes el 2021, Romuald Fons, reconegut com a 'TOP influencer' per la revista Forbes, Kidi IRL, 'streamer' guanyador de dos premis ESLAND i Zazza, italià i 'influencer' revelació de l'any que ha passat de 0 a mig milió de seguidors en un any.

digital jam
Cartell de la primera edició de 'Digital Jam'.

En aquesta oportunitat d'escoltar en viu i en directe les experiències, secrets i processos d'aprenentatge d'altres per aconseguir l'èxit en els teus projectes, també es comptarà amb Álvaro Saez (Chuiso) o Luis Villanueva, coneguts professionals de la comunitat SEO hispanoparlant, o Santiago Alonso, la 'newsletter' del qual sobre automatització de processos compte amb diversos milers de seguidors. Un dels aspectes que segur que captaran l'atenció del públic del Digital Jam serà la intel·ligència artificial, amb ponents com Montse Labiaga, fundadora de FotografíaeCommerce.com, Olga Ortega, experta en IA i Eva Deltor, enginyera electrònica.

Un dels altres temes que centraran la jornada seran el moviment NoCode, relacionat amb tot el que permet elaborar pàgines web sense saber programació. Aquí hi posaran coneixement, Gisela Bravo, consultora de Business Automation, i Xavier Colomés, CEO de LocalBoss. Tots ells explicaran de primera mà com han arribat a viure d'Internet, sigui creant contingut, oferint formació o a través de construir els seus propis projectes. A més, l'organització no ha obviat la importància del 'networking' amb una festa posterior a l'esdeveniment que servirà com a cirereta i estarà amenitzada per Plastic Academia, Estrella Damm, Jägermeister i Vitamina Jota.

Per què neix Digital Jam?

Digital Jam és una iniciativa de Carlos Ortega, Víctor Hernández, Jorge González i Javier González, quatre emprenedors la missió dels quals és democratitzar l'ús a les noves tecnologies i crear un ecosistema d'inquiets amb ganes de fer un bon ús d'aquestes i poder llaurar-se un futur millor. Una cosa que ha estat possible gràcies al suport d'empreses com Raiola Networks, SEMRUSH, Travel Trend Media, OpenNemas, Xolo i La fundació.cat. També The Open Projects, una 'newsletter' setmanal #BuildinPublic amb tres idees de negoci fàcils de dur a terme si assisteixes a alguna de les xerrades de l'esdeveniment les entrades del qual pots comprar a la pestanya habilitada en el seu lloc web.