El conegut analista Ming-Chi Kuo ha tornat a oferir-nos una predicció interessant, en aquest cas sobre els AirTag d'Apple. El petit dispositiu localitzador sembla ser tot un èxit i Kuo revela que Apple podria estar preparant una segona generació que, sens dubte, podria ser molt interessant.

Segons revela Kuo, la venda d'AirTags està en ple creixement. Durant l'any 2021 es van vendre un total de 20 milions d'AirTag, havent-se presentat i llançat al mes d'abril. No obstant això, sembla que el 2022 veurem un salt important quant a unitats venudes, ja que segons Kuo Apple vendrà fins a 35 milions d'AirTag aquest any.

AirTag

Els AirTag 2 podrien estar en els plans d'Apple

Segons l'analista, aquests bons resultats fan que Apple pugui estar treballant en una segona generació del dispositiu. Uns AirTag 2, dels quals no ha especificat possibles novetats.

Els AirTag, que no han rebut molta atenció, han crescut gradualment en enviaments des del seu llançament. Les estimacions d'enviament d'AirTag arriben al voltant de 20 milions i 35 milions d'unitats el 2021 i el 2022, respectivament. Si els enviaments d'AirTag continuen creixent, crec que Apple desenvoluparà la segona generació.

Què podrien incloure uns AirTag 2

És difícil afegir novetats als AirTag, ja que són un dispositiu bastant ben plantejat i amb un objectiu clar, que compleix amb nota. Per tant, una segona generació d'AirTag no podria incloure massa novetats.

AirTag

Els AirTag són un dispositiu genial

A causa de la pila interna que utilitzen, és molt difícil fer els AirTag més petits, a menys que es canviï el tipus d'alimentació interna, encara que el disseny podria millorar, o fins i tot oferir diferents opcions. Encara que potser la principal millora podria estar en intentar evitar un mal ús del dispositiu, com afegint un altaveu més potent.

Una altra opció, seria crear un dispositiu amb GPS, que es pugui localitzar d'una forma més ràpida, però estaríem parlant, potser, d'un dispositiu més car, una espècie de versió "plus" dels actuals AirTag. Veurem què és el que prepara Apple, encara que el cert és que de moment no és una cosa necessària, els AirTag es continuen venent bé amb el seu disseny i especificacions actuals.