Des del seu naixement el 2009, el micortostadero de Castelldefels Café de Finca no ha deixat de créixer. La seva visió innovadora i la seva recerca constant de la màxima qualitat han portat a la marca a a torrar cada mes quatre tones de cafè d'especialitat i unir el seu nom al de grans superfícies com el grup Ametller Origen o els supermercats Caprabo. Ara, i per donar-se a conèixer encara més, uneixen la seva imatge a la d'esportistes com Falcao, Ter Stegen, Mario Suárez, Pau Gasol i Marc Gasol, coneguts tots ells per la seva passió pel cafè.

322124546 1175503866658481 7908522456291651118 n
 

 

 

Què és el Cafè de Finca?

Jonathan Moral i Juan Pendas, els creadors del projecte, ho expliquen amb detall: "volem traslladar al món del cafè una cosa que, en àmbits com el del vi, està ja molt assentada. El cafè explica històries i aquestes històries estan vinculades al lloc on es conrea, a qui fan possibles aquests cultius i, també, a qui fem que arribi a casa teva i a la teva tassa. Després, la història, la completes tu. De la mateixa manera que tenim assumida que el vi; a més de procedir d'un origen concret, és diferent en funció de la finca de la que procedeix o dels ceps en els quals ha nascut el raïm que ho ha fet possible; ara volem que s'entengui que el cafè també pot oferir sensacions similars o, fins i tot, de vegades fins a millors. També hi ha Cafè de Finca, per descomptat. I en nostre, ho és. El cafè és un plaer i, a més, no és un plaer car, perquè qualsevol pot permetre's gaudir d'un cafè de qualitat," explica Jonathan. Ara, a més, aquesta qualitat es reafirma amb una campanya disponible en canals digitals i desenvolupada per l'equip de Café de Finca juntament amb l'estudi de disseny gràfic Walabi que gira entorn de la idea de "descobrir" i convida els usuaris de Cafè de Finca a embarcar-se en un viatge sensorial per explorar les diferències entre els orígens, sota el lema "el teu origen és com la teva destinació|destí, no és una cosa que estigui escrita".

Protagonistes

A la campanya, cadascun dels protagonistes escull un cafè diferent i explica el perquè de la seva elecció. Així, Pau Gasol elegeix Etiòpia, Marc Gasol escull el Brasil, Ter Stegen opta per Colòmbia, Mario Suárez es decideix per Kènia i Falcao, encara que colombià, elegeix Hondures. Amants del cafè, cadascun dels esportistes ha seleccionat un origen i finca que ressona amb ells personalment, reflectint la diversitat i la riquesa de sabors i matisos que Cafè de Finca ofereix als seus clients.