Algunes experiències amb iOS 16 a l'iPhone han estat molt positives i ben rebudes pels usuaris. Per exemple, la pantalla de bloqueig redissenyada compleix una part de personalització que l'usuari pot realitzar al seu gust. També pots aplicar l'app del clima per convertir-la en la teva pantalla de bloqueig. Un desenvolupador porta això últim a l'Apple Watch i seria increïble veure-ho a watchOS 10
Bones experiències de l'iPhone que podrien estar a l'Apple Watch, un concepte d'esfera del clima
David Smith creu que una pantalla del temps a l'Apple Watch seria ideal. L'interessant és que Apple ho ha aconseguit portar a la pantalla de bloqueig de l'iPhone i ell proposa una idea de concepte perquè estigui present a watchOS 10. La realitat és que l'app de Temps compta amb un gran disseny i animacions d'acord amb l'ambient que registri d'acord amb la ubicació o lloc afegit.

Hi ha un límit en les pantalles de bloqueig que pots crear a iOS 16
La seva idea posa sobre la taula una idea interessant, ¿t'agradaria crear les teves pròpies esferes i compartir-les? És una cosa que els desenvolupadors podrien implementar però sabem que Apple és molt especial amb aquest tipus de creacions. El seu punt fort no és la personalització però amb aquesta idea d'una esfera basada en el clima és excel·lent. Anteriorment es tenia coneixement d'una app per descarregar esferes des de watchOS 7.
Un concepte de watchOS 10 que adopta la idea de l'app Temps a l'iPhone

El concepte d'esfera app Clima a l'Apple Watch proposat per un desenvolupador
La pluja i la neu es veuen il·lustrades d'una manera espectacular. Ambdues semblen interactuar una mica amb els números, algunes gotes cauen sobre els números i reboten mentre que la neu sembla acomodar-se en cadascun d'ells.
Si Apple no pot millorar una mica més les especificacions tècniques del seu rellotge intel·ligent original (no Apple Watch Ultra) com incloure una millor bateria o redissenyar completament el rellotge, té totes les possibilitats de fer un millor sistema operatiu. El punt fort de la personalització és important, han fet un bon pas amb watchOS 9 però segurament els usuaris estarien més còmodes amb afegits extra com el que estem esmentant en aquest article.
Esperem que els desenvolupadors també puguin posar-hi mà i seguir l'exemple de David Smith. Poques vegades els de Cupertino adopten idees basades en conceptes o en dissenys, però ells mateixos també haurien d'explorar el que els seus usuaris i desenvolupadors tenen per oferir.
Mentre el temps avança, watchOS s'acosta al número 10, un número especial a Apple. Oferiran una renovació important l'any vinent? Desitgem caràtules més interactives que puguin basar-se en les apps natives com el temps. Un bon exemple és el que van fer amb l'esfera de retrats.