Després d'haver-se llançat iOS 26.1 com a versió oficial i ara iOS 26.2 com a beta, ses va trobar una referència mitjançant codi a alguna cosa anomenada "Apple Creator Studio". Algunes altres millores estan relacionades amb les actualitzacions de la puntuació de son, millores a Apple Podcasts, entre d'altres, però sens dubte la que va cridar l'atenció és la d'una nova i aparent subscripció.
La nova subscripció estaria associada a aplicacions professionals
Pot ser que Apple ens estigui donant pistes aleatòries, però en aquest cas té sentit amb una prova que es va revelar fa uns dies. En concret, serien apps professionals per a iPad que ja existeixen en Mac. És el cas de Pixelmator Pro, MainStage, Motion i Compressor. A més, aquestes apps entrarien juntament amb altres que ja existeixen per a iPad com Final Cut Pro i Logic Pro.
En lloc d'adquirir una a una les apps professionals, oferir un paquet o subscripció amb totes aquestes apps a un preu preferencial seria interessant, a més que les apps en qüestió podrien ser compatibles amb Mac i amb iPad a un sol preu.

iPad Pro d'Apple
Això segurament sortirà a la llum quan iOS 26.2 surti finalment el mes de desembre, a més que es pugui obtenir més informació en les betes que siguin llançades per part d'Apple.
Què convé més, una subscripció o compra del paquet d'apps?
Sabem que Apple ja té un poder increïble amb els seus serveis, podria ser una empresa independent i tenir el mateix èxit. Les subscripcions actuals en són una mostra i una cosa que ha funcionat bé és Apple One, el servei que reuneix tots els serveis dels de Cupertino. Vegem Apple Creator Studio com una nova possibilitat d'arribar a aquells usuaris professionals que sempre han volgut utilitzar aquestes aplicacions en Mac i en iPad. El que és inquietant és per què no haver ofert aquesta modalitat en el passat recent.
Es parla del codi d'iOS 26.2 perquè és el sistema principal que normalment amaga aquestes particularitats, a més que es comparteix amb iPadOS que és on arribaran aquestes apps professionals. Creus que sigui una nova subscripció o una estratègia de futures compres dins de l'App Store?