Apple Arcade ha afegit noves ofertes d'entreteniment per al Vision Pro. Als títols afegits a principis d'aquest mes per als usuaris del dispositiu, l'acompanyaran Alto's Odyssey: The Lost City by Land & Sea/Snowman, Gibbon: Beyond the Trees de Broken Rules i Spire Blast d'Orbital Knight.
Aquesta actualització fa que a la data Apple Arcade ofereixi més de 250 jocs disponibles. Del total 12 jocs d'Apple Arcade estan dissenyats específicament per a una experiència espacial en visionOS.
Apple Arcade ofereix un trio de jocs per a Vision Pro
Els tres jocs que van debutar a Apple Arcade el 28 de març són:
Alto's Odyssey: The Lost City by Land & Sea/Snowman: uneix-te a l'Alto i els seus amics en un viatge interminable de sandboard per trobar La Ciutat Perduda i descobrir els secrets amagats al seu interior mentre el misteriós món de l'Alto es creua amb l'habitació del jugador.
Gibbon: Beyond the Trees de Broken Rules: Embarca't en una bonica i sincera aventura en què una família de gibons es troba perduda en un món perillós més enllà de la seva comprensió. Els jugadors experimentaran un moviment dinàmic i fluid basat en la manera com els gibons reals es balancegen entre els arbres.
Spire Blast d'Orbital Knight: misterioses torres de totes les formes i mides s'han aixecat per tot el regne i estan apareixent a l'habitació del jugador. Amb un company drac sempre famolenc, els jugadors caminaran al voltant de les torres per alinear els seus millors tirs i usar el seu enginy i habilitats per enderrocar-les i sortir victoriosos.
Com és l'experiència de jugar a Vision Pro?
Segons una publicació de Apple sobre els jocs espacials dissenyats per a Vision Pro, aquests desbloquegen noves i increïbles oportunitats de joc en combinar contingut digital amb el món físic.
Això es deu al fet que visionOS ofereix poderoses experiències espacials amb una nova interfície d'usuari tridimensional i un sistema d'entrada controlat completament pels ulls, les mans i la veu de l'usuari.
El febrer d'aquest 2024, Apple Arcade va anunciar el llançament de 12 jocs de realitat espacial de per a Vision Pro, conformat pels títols: Game Room, WHAT THE GOLF?, Cut the Rope 3, Jetpack Joyride 2, Patterned, Illustrated, Wylde Flowers, stitch., Synth Riders, LEGO Builder's Journey, Bloons TD 6+ i Super Fruit Ninja i els últims tres llançats aquesta setmana.
En el seu moment, Alex Rofman, director d'Apple Arcade, es mostrava orgullós davant el llançament dels seus nous jocs espacials per a Apple Vision Pro i prometia "més experiències espacials màgiques als nostres clients aviat." I ja esperem ansiosos que compleixi la seva oferta.