Sembla que a poc a poc l'iPhone plegable va agafant forma, tot i que per ara no ha estat anunciat i tot el que hi ha són rumors i filtracions. Doncs bé, hem de parlar de la relació d'aspecte, i és que en obrir-lo seria 4:3 (aproximadament), segons el que han publicat a Weibo. Per tant, no té res a veure amb la pantalla de l'iPhone 16, que té una relació d'aspecte de 19.5:9. Això és un problema a l'hora d'utilitzar visualitzar les aplicacions, però un nou rumor apunta a la solució.
Cal recordar que no serà la primera vegada que Apple llança un dispositiu que té una pantalla 4:3, aquí hi ha els iPad i iPad Pro, per la qual cosa això no suposarà un problema per als de Cupertino. Ara bé, hauran d'adaptar el programari perquè tot es visualitzi correctament i no es trenqui el disseny.
La solució, fer que iOS adapti les aplicacions a la nova relació d'aspecte

Un cop obert la pantalla de l'iPhone plegable tindria una relació d'aspecte 4:3
Si bé la pantalla externa de l'iPhone plegable seria de 5,5 polzades, la interior assoliria les 7,8 polzades. Això és una cosa que també ha corroborat Ming-Chi Kuo. Per tant, tot sembla indicar que, en usar la pantalla interna les aplicacions es veuran com en iPadOS amb la finalitat de mantenir la coherència en el disseny. Això és una cosa que hem vist en els mòbils plegables amb Android.
Més enllà de la relació d'aspecte, també es diu que l'iPhone plegable tindrà una carcassa d'aliatge de titani, mentre que la frontissa seria de vidre metàl·lic. Pel que fa a Face ID, sembla que serà substituït en favor d'un botó lateral amb Touch ID. Però això no és tot, Kuo ha comentat que comptarà amb una càmera posterior doble i una càmera frontal, tant a la pantalla interna com externa.
Pel que fa a la data de llançament, Mark Gurman espera que aquest nou iPhone vegi la llum el 2026 i es considera un preu que podria estar entre 2.000 i 2.500 dòlars. De fet, es diu que entraria en producció durant la segona meitat de l'esmentat any, tot i que això és un rumor.