Les històries sobre l'Apple Watch solen ressaltar les característiques del dispositiu que alerten els usuaris respecte a canvis importants en la salut. Però, una sèrie de testimonis recents, més aviat han començat a destacar una sèrie de "tocades fantasmes" que està causant problemes en alguns models de l'Apple Watch Series 9 i l'Apple Watch Ultra 2.

Segons un comunicat d'Apple, el problema que afecta algunes pantalles Apple Watch Series 9 i Apple Watch Ultra 2 es manifesta quan els dispositius "salten erràticament" o mostren comportaments inesperats, sense cap interacció de l'usuari.

L'Apple Watch Ultra actua sol, però es deu a un error

Des de la companyia de la poma mossegada afirmen que estan treballant per resoldre aquesta fallada. Però mentre això succeeix, recomanen als clients que mantinguin actualitzat el programari del seu Apple Watch. Apple no ha dit com de estès està el problema ni ha proporcionat un termini per a una possible solució. No està clar si el maquinari defectuós és un factor contribuent.

De moment, Apple recomana als tècnics esperar mentre investiga, abans d'acceptar una reparació per aquests "tocs fantasmes". En el seu lloc, els recomana que suggereixin als clients que estiguin experimentant aquest problema que forcin el reinici del seu Apple Watch mantenint premuts la Digital Crown i el botó lateral al mateix temps durant almenys 10 segons, fins que aparegui el logotip d'Apple.

Els últims models d'Apple Watch han estat complicats

Els últims mesos han estat força moguts en tot el que es refereix a aquests model d'Apple Watch, presentats al setembre. El novembre de l'any passat, els usuaris es van queixar que aquests models començaven a parpellejar breument quan el mode always-on estava activat. En el seu moment, la companyia ho va investigar i finalment va poder resoldre-ho.

D'altra banda, Apple es va veure obligada a suspendre la venda de l'Apple Watch Series 9 i l'Apple Watch Ultra 2 als Estats Units, a causa d'una ordre de la Comissió de Comerç Internacional (ITC) basant-se en una suposada infracció d'una patent registrada per la marca Masimo.

Tot i que la situació no s'ha resolt del tot, almenys la companyia va poder reprendre les vendes abans del final de la temporada nadalenca i d'aquesta manera no afectar notablement els ingressos.

Curiosament, aquesta última generació dels Apple Watch li està donant molts problemes, potser com no havia succeït en el passat. Però afortunadament, la companyia fins ara, ha pogut respondre a temps.