Un total de 22 militars han hagut de ser aïllats a la caserna de l'exèrcit espanyol a Camposoto (Cadis), després que s'ha confirmat un cas de coronavirus. 

Fonts de l'Exèrcit han indicat que, quan s'ha detectat aquest positiu, s'ha dut a terme el protocol establert: aïllament, quarantena i seguiment del pacient.

El possible rebrot dins d'una caserna en el qual treballen i conviuen centenars de militars té molt preocupats alguns dels que hi desenvolupen la seva activitat. Fonts de la caserna citades pel diari Abc assenyalen que aquest mateix divendres s'havia celebrat un dinar multitudinari per celebrar el dia de la unitat i que en estades com el menjador hi coincideixen fins a 1.000 persones cada dia.

"Als dormitoris hi ha 120 persones per planta. Es comparteixen de sis en sis i aquí no hi ha ni parets ni res. Com els banys, que són compartits", ha advertit una font interna. 

La caserna es troba actualment al 70% de la seva capacitat.