WOW Concept ha firmat un acord amb Urban Italian Group per desenvolupar el seu concepte Florentine en la planta 7a de l'edifici de WOW Serrà, a Madrid, planta que disposa d'un ampli espai, així com terrasses a l'aire lliure cap als carrers Serrano i Ayala.

Es tracta d'un contracte a llarg termini en el qual Florentine serà la responsable de l'explotació del concepte completament. L'obertura està programada per a finals del primer trimestre del 2026. "Estem molt satisfets d'haver arribat a un acord amb el restaurant que ha estat recentment triat per Vogue com a 'Millor Restaurant de Marbella 2025'. Florentine té un encaix perfecte en el seu posicionament pel que fa a marca i clientela, i estem convençuts que serà un èxit, i complementarà la proposta actual de WOW Serrà", va manifestar Dimas Gimeno, president de WOW Concept.

Un nou concepte de cuina

Urban Italian Group, una de les companyies d'hostaleria de més creixement a Escandinàvia, està expandint el seu concepte Florentine a Madrid. D'aquesta forma, després de l'èxit de Florentine en Pont Romà (Marbella), el grup obrirà ara un nou Florentine al terrat de la botiga WOW Concept al carrer de Serrano, a ple cor del barri de Salamanca.

El nou restaurant comptarà amb una àmplia terrassa al terrat, dissenyat com una destinació oberta tot el dia. "Amb els seus interiors atrevits, la seva animada escena de bar i l'inconfusible estil Florentine, està destinat a convertir-se en una de les experiències gastronòmiques més emocionants de Madrid", expliquen els seus promotors.

"Marbella va ser una fita per a nosaltres i molts dels nostres clients allà són de Madrid, per la qual cosa sentim una forta demanda de portar Florentine a la capital. Establir-nos ara en un terrat al barri de Salamanca, dins de WOW Concept al Carrer Serrano, és el pas natural. És un escenari espectacular que captura l'energia de Madrid sense deixar de ser fidel a l'ànima italiana de Florentine", afirma Brazer Bozlak, CEO d'Urban Italian Group.

Florentine Madrid mantindrà les senyes d'identitat que han definit l'èxit de la marca: pasta artesanal, ingredients italians de primera qualitat, plats emblemàtics com l'Holy Carbonara i el Lavamisú, i un ambient que combina alta gastronomia amb diversió i connexió social.

© SERVIMEDIA. Aquest contingut pertany a Servimedia. La seva difusió està permesa únicament als clients d'aquesta agència de notícies, sempre que s'esmenti a Servimedia com a font o autor. Tots els drets són reservats. Està prohibida la seva distribució o comunicació pública per part de tercers, independentment del mitjà o format utilitzat.