Mor la periodista Paloma Gómez Borrero

La periodista Paloma Gómez Borrero ha mort aquest divendres al vespre als 82 anys, després d’una greu malaltia, segons han informat fonts de la família.

Gómez Borrero, nascuda a Madrid, va desenvolupar gran part de la seva activitat professional a Itàlia i el Vaticà. Primer com a corresponsal de TVE, on es va fer popular després de convertir-se en la primera dona corresponsal a l'estranger de la cadena pública. Posteriorment, amb la seva feina a altres mitjans, entre els quals la COPE.

Autora de diferents llibres sobre la seva activitat professional, havia rebut nombrosos premis i distincions en reconeixement de la seva carrera.