ISDIN, laboratori internacional líder en fotoprotecció i dermatologia, ha estat reconegut com la marca més recomanada pels consumidors a Espanya dins de la seva categoria, segons l'últim informe global Most Recommended Brands 2025, elaborat per la firma d'anàlisi de mercat YouGov.

En concret, ISDIN se situa en la segona posició del rànquing nacional de marques, sent l'única en matèria de dermatologia dins del Top 3. En l'àmbit nacional, la primera és Toyota i la tercera i quarta més recomanades després d'ISDIN són Mercedes-Benz i Apple.

L'estudi, realitzat entre juny de 2024 i maig de 2025, recull les marques que obtenen un índex més gran de recomanació positiva entre els seus consumidors actuals. Per a això, YouGov ha realitzat més d'un milió d'enquestes a 28 mercats i ha avaluat més de 2.000 marques de diferents sectors. En el cas d'Espanya, ISDIN ha assolit una puntuació total del 87,1 %, situant-se com una de les principals marques de referència a tot el país.

"En ISDIN treballem per millorar la salut de les persones a través de la cura de la pell, i aquest reconeixement ens inspira a continuar avançant amb excel·lència, innovació i compromís, i sempre guiats per les necessitats dels nostres clients. Saber que són ells que ens recomanen és, sens dubte, la recompensa més important per als qui creiem a la nostra missió", va destacar CEO d'ISDIN, Juan Naya.

Per construir aquesta relació de confiança, ISDIN aposta per l'excel·lència tant en el desenvolupament de producte com en l'experiència de marca. Així, espais com a Casa ISDIN o l'app de la companyia permeten apropar el coneixement de la pell, la ciència i innovació del laboratori i els seus valors a consumidors, farmacèutics i professionals de la salut.

"Amb la nostra comunitat LOVE ISDIN, que ja té més de mig milió de membres, hem aconseguit fidelitzar el nostre públic oferint-los una mica més que productes: tots els 'Isdinlovers' poden accedir a experiències personalitzades, esdeveniments exclusius amb professionals i 'influencers', anàlisi de pell i consells d'experts, i estar al dia de les últimes tendències en la cura i la salut de la pell", va afegir Juan Naya.

Top 3 nacional

Segons l'informe, les recomanacions entre consumidors s'han convertit en un dels indicadors més potents de fortalesa de marca a escala global, reflex directe de la confiança i la qualitat percebuda. En aquest context, ISDIN també destaca com a única marca espanyola al Top 3 nacional de l'estudi, consolidant el seu lideratge en l'àmbit de la fotoprotecció i la cura dermatològica.

Amb més de 50 anys de trajectòria i presència a més de 65 països, ISDIN ha aconseguit establir una sòlida reputació entre professionals sanitaris i consumidors gràcies a la seva constant aposta per la ciència, la innovació, la sostenibilitat i l'educació en salut dermatològica.