AENO, una marca ucraïnesa de petits electrodomèstics, ha anunciat amb orgull la seva entrada al mercat espanyol. La marca ja s'ha establert com a fabricant de dispositius confiables i d'alta qualitat als països d'Europa Central i de l'Est, tals com Ucraïna, Bulgària, República Txeca, Romania, Polònia, Hongria, Sèrbia, Eslovàquia, Eslovènia, Croàcia i altres.

La cartera de productes inclou purificadors d'aire, radiadors, tirassos a vapor, aspiradors escombra i robotitzades, vaporitzadors, forns, bullidors, graelles elèctriques, raspalls de dents. El 2023 la marca ampliarà la línia en altres categories, tals com bàscules de cuina intel·ligents, passapurés de mà, deshidratadors elèctrics, olles de cocció lenta, irrigadors, humidificadors intel·ligents, aerograelles, robots de cuina.

real 60b28340 b96d 49de 9666 a13b4c270863
El 2023 la marca ampliarà la línia en altres categories

AENO està guiada per la missió de convertir-se en una de les marques de petits electrodomèstics líders a Europa, mantenint-se fidel a les seves arrels i contribuint al desenvolupament del seu país d'origen. L'èxit de la marca en altres mercats europeus és el resultat del seu compromís amb la qualitat, la responsabilitat ambiental, un servei al client excepcional i l'impuls per convertir la marca ucraïnesa un èxit mundial.

Amb el seu lema "Creant el futur", AENO no només crea una marca d'electrodomèstics intel·ligents, sinó que forma el futur d'Ucraïna a través de la innovació i el progrés tecnològic. L'accent de la marca en creació d'aspiradors i bullidors a base dels dissenys originals el 2023 demostrarà aquest compromís, i incorporació de les tecnologies més actuals en la majoria dels dispositius consolidarà encara més la reputació d'AENO.

AENO està guiada per la missió de convertir-se en una de les marques de petits electrodomèstics líders a Europa, mantenint-se fidel a les seves arrels i contribuint al desenvolupament del seu país d'origen

La marca ha desenvolupat una estratègia integral de màrqueting i distribució, designant un equip de vendes i màrqueting dedicat a promoure nous productes. La comercialització única en els punts de venda també serà part del programa de marca, ja que proporciona una experiència "tangible" per als consumidors i reforça la identitat de la marca. A més, la marca està profundament enfocada a la investigació del consumidor per adaptar-se als canvis, creant productes que ajudaran la línia de productes d'AENO a mantenir-se rellevant en les condicions dels ecosistemes canviants.

"Espanya és un mercat clau per a nosaltres, i estem entusiasmats de portar els nostres productes innovadors i d'alta qualitat als consumidors espanyols. Creiem que els nostres productes seran ben rebuts i esperem convertir-nos en una de les marques líders de petits electrodomèstics al país", va dir Maksym Nabok, director de Desenvolupament de Negocis d'AENO.

El compromís d'AENO amb la qualitat, la innovació i la responsabilitat mediambiental es veu òbvia a tots els seus productes. Les innovacions en la fase de desenvolupament ajuden l'equip de la marca AENO a reduir els residus i aconseguir una millora contínua dels indicadors de reciclatge de residus. La reducció de les instruccions en paper i la seva digitalització, l'ús d'envasos ecològics, completament lliures de plàstic, permet reutilitzar els materials d'embalatge reciclats.

El compromís d'AENO amb la qualitat, la innovació i la responsabilitat mediambiental es veu òbvia a tots els seus productes

La marca fa un pas cap a una visió sostenible d'una casa intel·ligent que està en línia amb l'estil de vida, les necessitats i els valors del consumidor. La filosofia d'AENO no està concentrada únicament en la creació d'electrodomèstics de qualitat, tenint en compte tant els principis mediambientals com els últims avenços tecnològics. L'objectiu final de la marca és millorar la vida diària de la gent, fent que les tasques diàries siguin més fàcils, ràpides i convenients. Per aconseguir l'objectiu esmentat, AENO utilitza tecnologia avançada i materials d'alta qualitat per garantir que els productes compleixin els requisits i tendències actuals del mercat.

real b997e3ce 9a3a 4d71 acba 911ea0c24558
El compromís d'AENO amb la responsabilitat mediambiental es veu òbvia a tots els seus productes

Tots els models d'AENO han estat creats amb el mateix estil i es combinen entre si. L'estètica de la tècnica és inseparable de les seves funcions: els dispositius funcionen en un únic ecosistema que presta accés a configuracions individuals. L'aplicació AENO els permet als consumidors operar els electrodomèstics amb un smartphone, manualment o amb ajuda dels assistents de veu, i integrar els electrodomèstics a diversos escenaris d'automatització.

"Creiem que els nostres productes són ideals per al mercat espanyol", comenta Maksym Nabok, director de Desenvolupament de Negoci d'AENO. "Hem tingut en compte les necessitats i preferències dels consumidors espanyols i estem segurs que els nostres productes satisfaran les seves altes expectatives". L'entrada d'AENO al mercat espanyol és un pas important per a la marca i una fita important de la seva expansió global. La marca aspira a construir relacions sòlides amb els seus clients espanyols i és segura de tenir una presència prolongada i reeixida al país.