Correus ha venut més de 12.874 unitats dels segells LGTBI que va posar a la venda el passat 18 de juny. La recaptació ja puja fins ales 16.174 euros, segons ha explicat l'agència Roman Reputation Matter, encarregada de la campanya en homenatge al Dia de l'Orgull. A més a més dels segells, correus ha forrat amb la bandera de l'arc de Sant Martí les bústies, furgonetes i alguna de les seves oficines. 

Amb el llançament de la campanya, Correus buscava demostrar el compromís amb el col·lectiu LGTBI i la seva aposta "per a la diversitat i lluita contra la discriminació". 

La campanya però ha aixecat polèmica. I la dreta no l'ha encaixat del tot bé. Alguns han titllat Correus "despilfarrar" diners i han acusat el suport "al lobby LGTBI" com a "indecent i superflu".

El líder de Vox, Santiago Abascal, feia un tuit amb la foto d'una de les furgonetes i hi escrivia "no hi ha diners per respiradors ni per els ERTE".