Hawkers, companyia líder del sector de les ulleres de sol i òptica, acaba de llançar al mercat espanyol un disruptor model de subscripció online de lents de contacte d'ús diari amb lliurament a domicili. Un format flexible, que permet a l'usuari rebre de forma regular la seva comanda, adaptar i modificar en cada moment la seva subscripció en funció de les seves necessitats.

Amb aquest llançament Hawkers va assenyalar que s'adapta als hàbits de consum dels clients d'Hawkers, i cobreix una clara demanda de lents de contacte en el format de subscripció. Aquest model es basa en tres pilars fonamentals per a la marca: qualitat, preu i conveniència. Va indicar que la qualitat és el principal pilar del projecte, garantint el màxim confort i tranquil·litat per al consumidor; el preu, "com en tots els productes que comercialitza Hawkers", busca crear una relació a llarg termini amb el consumidor, oferint un accés assequible al producte, amb els nivells màxims de qualitat i servei que caracteritzen a la companyia; la conveniència, lliurant puntualment el producte al lloc triat i en els terminis definits per cadascun dels clients, que es despreocupen per complet d'haver de comprar el producte en els punts de venda tradicionals.

Hawkers va destacar que ha apostat novament per la qualitat amb un producte fabricat a Europa per un soci global amb més de 40 anys d'experiència en la fabricació de lents de contacte, que compta amb els estàndards de qualitat més exigents i totes les certificacions necessàries i actualitzades de la Unió Europea.

ull - pixabay

Les lents de contacte diàries de Hawkers, disponibles tant per a persones amb miopia com amb hipermetropia, estan fabricades amb un hidrogel de silicona d'alt rendiment (Somofilcon A) que permet un alt nivell de permeabilitat a l'oxigen. També incorporen tecnologia AquaGen per garantir el manteniment de la humitat més temps, dos aspectes essencials per mantenir una visió saludable el major nombre d'hores possible, un dels aspectes diferencials per als usuaris de lents de contacte a l'hora de buscar la millor solució.

Com ja va fer en el 2013 amb el llançament de la seva marca d'ulleres de sol, Hawkers ha apostat per l'optimització de la cadena de subministrament, eliminant la intermediació per aconseguir competitivitat en el preu. El cost per cada capsa de 30 lents de contacte es redueix a 12,50 euros, menys d'un euro al dia, rebaixant un terç el seu preu davant el model de venda tradicional de lents de contacte, que impliquen múltiples mitjancers i que encareixen el producte fins als 18-20 euros. Hawkers tanca així el cercle de la seva oferta de productes al sector de l'òptica juntament amb ulleres graduades, lents Blue Blocking i ara les lents de contacte, que se sumeixin a les tradicionals ulleres de sol.

Hawkers optimitza i eficienta la plataforma adquirida de Loopas incorporant-la a la seva capacitat logística omnicanal i de distribució ampliada amb la seva expansió de les seves òptiques a peu de carrer per garantir addicionalment la qualitat en el servei a tots els seus clients.

Segons la direcció de Hawkers, "després de la revolució de les ulleres de sol, i d'haver testat amb èxit el model retail sol-òptica integrat amb la nostra plataforma online, el nostre següent gran objectiu és revolucionar el sector òptic. I ara amb l'adquisició de Loopas, llançant el nostre primer model de subscripció online de lents de contacte, tornem a fer un gran pas consolidant la companyia com la principal referència direct-to-consumer del sector a Europa".